خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: این تدبیر امام خمینی(ره) در آن شرایط خاص برگرفته از تفکر یک انسان عادی یا یک روحانی و عالم دینی تنها نبود بلکه این پیروزی از خواست و اراده خداوند نشات گرفته بود.
کد خبر: ۸۶۳۳۹۹۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار سید هاشم غیاثی صبح امروز در مجمع عالی بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: حاکمیت در ایران، اسلامی و بر اساس آموزه های دینی شکل گرفته است.

وی افزود: ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تهدیدات مختلف دشمنان روبه رو بودیم که با عنایت خداوند حربه های دشمن در مقابل انقلاب تاثیرگذار نبوده است اما سایر انقلاب ها در دنیا حتما با حمایت ابر قدرتی در آن زمان شکل گرفته اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) عنوان کرد: تنها انقلاب مستقل که 37 سال ادامه دارد؛ انقلاب اسلامی ایران است و امروز یک و نیم میلیارد مسلمان در سراسر جهان هویت خود را از انقلاب اسلامی گرفته اند.

وی خطاب به جوانان دانشجو و بسیجی گفت: شما جوانان بر اساس اقتضای سنی نقش امام خمینی(ره) و دوران پیروزی انقلاب اسلامی را درک نکرده اید. فعالیت ما در دوران قبل از پیروزی انقلاب در بخشی سیاسی و بخش دیگری بصیرت افزایی بود .

وی خطاب به جوانان انقلابی چند نکته را به عنوان کد عنوان کرد و افزود: از شناخت زوایای مختلف زندگی امام (ره) این نکته قابل تامل است که چرا ایشان 12 بهمن را برای ورود خود به ایران انتخاب کردند و بر این امر اصرار داشتند؟

غیاثی ادامه داد: ورود امام در آن تاریخ معنادار بود زیرا انقلابی که قبل از سال 42 شروع شده بود اما هیچ کس پیروزی انقلاب را ظرف مدت 10 روز انتظار نداشت بجز خود حضرت امام(ره).

وی یادآور شد: از طرفی شرایط حکومت نظامی در ایران بعد از فرار شاه شدت گرفته بود و نیروهای ارتش آرایش یافته بودند و دستور تیر داشتند و امام خواست به میهن بازگردد در شرایطی که کشور آبستن حوادث بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) اظهار کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بعد از ورود خود به کشور دستور دادند که حکومت نظامی باید شکسته شود و مردم به خیابان ها بریزند. در آن شرایط محسوس این فرمان را جز عاشقان و پیروان واقعی حضرت کسی نمی توانست درک کند.

وی خاطرنشان کرد: این تدبیر امام خمینی(ره) در آن شرایط خاص برگرفته از تفکر یک انسان عادی یا یک روحانی و عالم دینی تنها نبود بلکه این پیروزی از خواست و اراده خداوند نشات گرفته بود.

غیاثی ادامه داد: در آن زمان آمریکا که اشرافیت و احاطه کامل به نقطه نقطه کشور ما داشت و بوش پدر گفته بود " چیزی در ایران اتفاق افتاده که در محاسبات مادی ما نمی گنجد".

وی عنوان کرد: خداوند متعال پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی را به رهبری امام خمینی(ره) رقم زد و امروز 37 سال از حکومت ولایی به امامت امام عصر(عج) در ایران اسلامی می گذرد. امام معصوم این حکومت الهی در ایران را اداره می کنند و رهبر انقلاب نائب عام ایشان هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه امروز برای حفظ نظام اسلامی تلاش می کنیم و باید قدر این نعمت را بدانیم تا افزون گردد افزود: امام(ره) با توجه به اهداف بلند مدتی که برای نظام اسلامی داشتند نهادهایی مانند سپاه و بسیج را شکل دادند که شجره طیبه بسیج مولود تدبیر و منویات امام راحل است که فرمودند " من الگوی بسیج را از صدر اسلام گرفتم".

وی اظهار کرد: آحاد ملت پشت سر رهبر هستند اما امروز مقام عظمای ولایت نیاز به یاور سینه چاک دارند که موقع حادثه به صحنه بیایند. افرادی که خود را مخلص ایشان می دانستند امروز به نحوی ضربه می زنند و یا سخنان ایشان را با زبان خود تعبیر و تفسیر می کنند و یا اصلا فرمایشات ایشان را برنمی تابند.

غیاثی تصریح کرد: برخی می گویند نفوذ وجود ندارد تا بار مسئولیت را از دوش خود بر دارند در صورتی که امام خامنه ای (حفظه الله) بارها به نفوذ و استحاله دشمن و جنگ نرم تاکید دارند و می فرمایند " یکی از کانال های نفوذ دشمن انتخابات است".

وی یادآور شد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در 19 و 14 دی ماه را مطالعه کنید، منشور کاملی است که ما را راهنمایی می کند زیرا ما به عنوان بسیجی و خواص یاران رهبری باید فرمایشات ایشان را به نحو احسن به کار بندیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه انتخابات را به عنوان خواص و بر اساس سخنان معظم له کاملا جدی بگیرید تصریح کرد: این طور نیست که همه افرادی که از فیلتر شورای نگهبان تایید شده اند؛ اصلح هستند .

وی ادامه داد: امروز با تدابیر رهبر انقلاب و پیش قدمی سپاه و بسیج که همیشه در خط مقدم مبارزه و جهاد ایستاده اند در منطقه نبل و جبل الزهرا مناطق شیعه نشین را آزاد کردیم و این نیز به فضل الهی ممکن شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها