خبرهای داغ:
همایش تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه مهدیشهر با حضور 75 تن از فعالان عرصه های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۹۹۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، همزمان با سی و هفتمین سالگرد دهه پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام الله پيروزی دهه فجر، همایش تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه مهدیشهر در فرهنگسرای نیستان با حضور 75 تن از فعالان عرصه های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی برگزار شد.

حسن ذوالفقاری، فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر، در این مراسم به تشریح اهداف متعالی انقلاب اسلامی و امام راحل، در راستای اجرایی کردن اقتصاد اسلامی در جامعه تأكيد كرد.

وی همچنین به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر عزم ملی و روحیه جهادی جهت بیاده کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه برداخت و گفت: در همین راستا سپاه ناحیه مهدیشهر، بیش از دو میلیارد و800 میلیون تومان تسهیلات به تعداد بیش از200نفرجهت زمینه اشتغال وایجاد کارگاه كرده است.

همچنین در این بر نامه مهدی عزالدین، کارشناس کشاورزی با تبیین اهداف طرح های اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی بر تولید کیفی و بهره وری بیشتر تولید کنندگان وکشاورزان تأكيد كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها