بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کرج و خوارزمی در بیانیه‌ای با اعلام حمایت از مواضع امام‌جمعه کرج خواستار عزل مدیرکل ارشاد استان البرز از سوی وزیر ارشاد شدند.
کد خبر: ۸۶۳۳۹۷۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کرج و خوارزمی، در راستای حمایت از بیانات نماینده‌ ولی‌فقیه در استان البرز در نمازجمعه این هفته کرج مبنی بر لزوم عزل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: "در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اتفاقاتی در سطح شهر کرج هستیم که قلب متعهدین به اسلام و انقلاب را سخت به درد می‌آورد. امروز بعد از سی و هفت سال از انقلاب مسئولانی در استان البرز پیدا می‌شوند که به جای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی و رسیدگی به معضلات فرهنگی، خود معضل فرهنگی شده‌اند و حضورشان نه تنها مایه دل گرمی جبهه فرهنگی انقلاب نیست بلکه تمام همتشان راه‌اندازی کنسرت در شهر است".

این بیانیه می‌افزاید: "این افراد به جای تواضع و خشوع در برابر نهی از منکر روی کار باطل اصرار دارند به طوری که کار به جای رسیده که گوش آن‌ها به تذکرات بزرگان بدهکار نبوده و نماینده ولی‌فقیه در استان البرز را مجبور به واکنش و عکس العمل کرده‌اند".

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: "بدتر از همه دهن‌کجی و لجبازی این فرد با قشر حزب‌اللهی و دلسوز انقلاب است که گناهی بس بزرگ محسوب می‌شود و هیچ توجیهی باقی نمی‌گذارد."

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی و خوارزمی آمده است: "سال گذشته نیز جمعی از دانشجویان بسیجی استان من باب مطالبه‌گری و تذکر از مدیرکل ارشاد برای پاسخگویی به عملکرد ضعیف وی دعوت به عمل آورده و در همان جلسه پرسش و پاسخ دریافتند وی از مدیریت محتوای بنرهای شهری عاجز است، چه برسد به مدیریت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان! در آن جلسه به وی متذکر شدیم از نظر دانشجویان بود و نبود اداره ارشاد در البرز هیچ فرقی برای استان نمی‌کند".

در این بیانیه به این نکته نیز تاکید شده که ظاهرا مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز با برگزاری کنسرت سعی در عرض اندام در استان دارند تا خودی نشان دهند!

در پایان این بیانیه آمده است: "دانشجویان بسیجی استان البرز از داشتن چنین مسئولانی در استان اعلام انزجار می‌کنند و از وزیر ارشاد این مطالبه را دارند تا وضع فرهنگی استان با این سیاست‌های نابخردانه و غرض ورزانه بدتر نشده است مدیرکل ارشاد استان البرز را برکنار و مسئولی در حد و شان انقلاب اسلامی و مناسب با تهدید‌های فرهنگی استان انتخاب کنند و به مدیرکل ارشاد نیز توصیه می‌شود تا حزب‌الله بیشتر از این از شما خشمگین نشده از سمت خود استعفا دهید".

براساس این گزارش، آیت‌الله حسینی‌همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در خطبه‌های نماز جمعه کرج با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیرکل ارشاد استان خواستار عزل وی از این سمت از سوی وزیر ارشاد شد.

وی با بیان اینکه مدیرکل ارشاد استان البرز توانایی اداره دبیرخانه شورای فرهنگی استان را ندارد گفته بود: بنده مدتی شورای فرهنگ عمومی را تعطیل کردم، به‌خاطر اینکه تشخیص دادم این دبیر و دبیرخانه عرضه این کار را ندارد و شخص مسئول این کار توانایی این کار را ندارد و مدتی به این فرد فرصت دادم.
ارسال نظرات