آئین اختتامیه جشنواره استانی شعر "ساری" برگزار می‌شود
دبیر دومین جشنواره استانی شعر ساری گفت: آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی شعر ساری, ۲۵ بهمن ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۳۹۶۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹



خبرگزاری بسیج مازندران، منصور علی اصغری اظهار داشت: با ارسال فراخوان این جشنواره که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری صورت گرفت، استقبال خوبی از سوی شاعران مازندران انجام شد.

وی افزود: پس از تمدید مهلت ارسال آثار، داوری اشعار رسیده به دبیرخانه جشنواره به صورت کدبندی در اختیار داوران قرار گرفت و پس از دو مرحله داوری، برگزیدگان بخش‌های موضوع آزاد, موضوع ویژه ( شهرمن ساری ) و شعر بومی مشخص شدند که در روز اختتامیه جشنواره معرفی شده و از آنان با اهدا لوح سپاس و جوایز تقدیر به عمل خواهد آمد.

علی اصغری افزود: این جشنواره در سالن همایش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران و با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله شعرخوانی، اجرای موسیقی، تقدیر از یک شاعر پیشکسوت و تجلیل از خانواده زنده یاد استاد فخرالدین سورتیجی برگزار خواهد شد.

وی از حمایت‌های مهدی عبوری شهردار ساری، اعضا شورای اسلامی شهر و معاون فرهنگی اجتماعی شهردار, رئیس خانه فرهنگ و هنر شهرداری و پیشکسوتان شعر و ادب که بانی شکل‌گیری شورای شعر و ادب و اجرایی شدن طرح‌های ادبی در شهر ساری بودند سپاسگزاری و از برگزاری همایش‌ها و طرح های ادبی بزرگ و حمایت از نویسندگان و شاعران از سوی شهرداری ساری در آینده خبر داد.

دبیر دومین جشنواره استانی شعر ساری از برگزاری این جشنواره در سال آینده در سطح ملی و در قالب جایزه شعر ساری خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها