خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: دعوت مردم به حضورحداکثری و انتخابي آگاهانه دو عامل مهم در برگزاری هرچه بهتر انتخابات و مأیوس کردن دشمنان است.
کد خبر: ۸۶۳۳۹۰۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری در نشست سیاسی که با حضور کارکنان و پاسداران سپاه ناحیه سمنان در حسینیه شهدای این یگان برگزار شد پس از قرائت قرآن توسط یکی از پاسداران،اظهارکرد: امام خمینی(ره) بنیان گذار این انقلاب است و باید یاد و خاطره ی ایشان را همیشه و به خصوص در این روزهای زیبا که به نام دهه فجر نامگذاری شده است،گرامی بداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: ما در مقابل حفظ و دیانت از اسلام مسئول هستیم و باید در روز قیامت پاسخگو باشیم؛ خداوند بصیراست و زمان و مکان اعمال ما همگی ضبط شده و در روز قیامت تمام اعضا و جوارح انسان شهادت می دهند.

وی افزود: همه بسیجیان و همچنین آحاد مردم باید در تمامی اتفاقاتی که در مقابل اسلام اتفاق می افتد خود را مسئول بدانند و درصدد مقابله با آن ها باشند؛ همان کاری که امروز جوانان ایرانی در دفاع از دین اسلام به کشور سوریه می روند و از اسلام و حریم حضرت زینب(س) محافظت می کنند.

حجت الاسلام قندهاری تصریح کرد: روزهای انتخابات روزهای حساسی است؛ بنابراین باید مراقب اتفاقاتی که در کشورهای همسایه و داخل کشور می افتد باشیم و هر کجا که احساس نیاز کردیم وارد شده و آن مشکل را با هوشمندی کامل رفع کنیم.

وی با اشاره بر اینکه روز انتخابات نزدیک است،ادامه داد: در این زمان محدود دعوت همه مردم برای حضور حداکثری و داشتن انتخابات آگاهانه بسیار مهم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان مردم را به حماسه آفرینی در روز 22بهمن دعوت کرد و خاطرنشان کرد: حضور همه ملت ایران در روز 22 بهمن می تواند دشمن را در نقشه های پلیدی که ممکن است برای انتخابات داشته باشد مأیوس کند و بار دیگر آن ها را به یاد اتحاد و همدلی که در ملت ایران است،بیندازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها