معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به توسعه مناطق روستایی استان، گفت: طرح‌های گردشگری روستایی در مازندران تقویت شود.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۹۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی نبییان شامگاه در همایش دهیاران مازندران در سالن اجتماعات جهادکشاورزی مازندران اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت‌های دلاورمردان این مرز و بوم بوده و ملت ایران بار دیگر در 22 بهمن امسال برگ زرین دیگری بر صفحه تاریخ این مرز و بوم خواهند آفرید.

وی افزود: در دهه فجر امسال پروژه‌های متعدد بسیاری در شهرها و روستاهای استان افتتاح شده و تا پایان دهه فجر این پروژه‌ها به 713 پروژه خواهد رسید.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه 45 درصد جمعیت سه میلیون و 200 هزار نفری استان در روستاها سکونت دارند، تصریح کرد: دهیاران نقش اساسی در توسعه اقتصاد روستاها ایفا می‌کنند.

نبییان با بیان اینکه دهیاران باید مقوله اقتصاد مقاومتی را به مفهوم واقعی کلمه اجرایی کنند، افزود: کارگروه روستایی برای تقویت توسعه در روستاهای مازندران تشکیل شده است.

وی با اعلام اینکه در نوروز امسال بالغ بر یک میلیون و 900 هزار نفر شب گردشگر در روستاهای استان اقامت کردند، گفت: در آستانه بهار 95 باید دهیاران نسبت به فعال کردن گردشگری روستایی در مناطق خود اقدام کنند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه این استان دارای نقاط بکر گردشگری و طبیعت گردی است، افزود: روستاییان نسبت به معرفی اماکن گردشگری خود اقدام کنند.

در این نشست تعدادی از دهیاران مازندران در حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به بیان مشکلات خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها