مادر شهید غلام رضا کیانی در دیدار با مسئولین استانی و شهرستان شهرکرد گفت: مسئولین ادامه دهنده راه شهدا باشند و راه آن‌ها را فراموش نکنند.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۷۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهار محال و بختیاری؛ فرزاد رحیمی در دیدار با خانواده ی شهید «غلامرضا کیانی»اظهار کرد: امنیت ، آرامش و اقتدار و عزت امروز کشور ایران را مرهون خون شهدا دانست و بر ادامه راه شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر کودک و نوجوان تاکید کردند.

وی شهدا را ضمانت کننده حیات جامعه بشری و محافظ استقلال و آزادی جوامع بشریت دانست.

مادر شهید کیانی نیز در این دیدار بیان کرد: تنها خواسته ما از مسولان این است که راه شهدا را ادامه داده و خون هایی که برای آبیاری درخت پربار کشورمان ریخته شده است را فراموش نکنید.

شهید غلامرضا کیانی در سال 1335 در یکی از روستاهای اردل متولد شد و 20 تیرماه سال 1361 به درجه رفیع شهادت رسید وی تا مدتها مفقود الااثر بوده که در تفحص های چند سال گذشته پیکر پاک این شهید گرانقدر پیدا و خاک سپاری شده است..

به مناسبت ایام مبارک دهه ی فجر مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان به همراه فریبرز ستاری معاون کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان، عسگری رئیس بنیاد شهید شهرستان شهرکرد و سید طالب هاشمی خواه حراست کانون از خانواده ی «شهید غلامرضا» کیانی دیدن کرد.

ارسال نظرات