مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر روشنایی معابر شهرک الهیه بروجن با حضور نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ، معاون عمرانی استانداری، مدیرعامل و دیگر مدیران و مسئولان این شرکت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۶۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سید روزبه هاشمی در مراسم بهره برداری از این پروژه ها با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از صد درصد از اعتبارات پروژه های برق رسانی تخصیص داده شد اظهار کرد: امسال 43 درصد نسبت به سال گذشته تخصیص اعتبارات افزایش داشته که بیش از 70 میلیارد و 500 میلیون ریال آن به 24 پروژه مهم عمرانی در حوزه صنعت برق ،اصلاح و بهینه سازی شبکه برق ، تامین روشنایی معابر و ... اختصاص داشت .

وی افزایش قدرت مانور، افزایش کیفیت روشنایی معابر ،افزایش پایداری شبکه های برق ،افزایش زیرساختها ، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق و تاثیر آن بروی کاهش و رفع خاموشی ها و کیفیت روشنایی معابر را از جمله اهداف اجرای این پروژه ها بیان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خاطر نشان کرد: با تلاش پرسنل شرکت و حمایتهای وزارت نیرو ،استانداری و مدیریت بحران شبکه های برق استان از شاخص های کیفی مطلوبی برخوردار شدند.

هاشمی دراین مراسم اظهار داشت: روشنایی معابر مسکن مهر الهیه بروجن با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال با احداث خطوط 20 کیلو ولت و احداث پایه تلسکوپی با طراحی جدید با استفاده از چراغ های کم مصرف و پربازده به بهره برداری رسید.

گودرز امیری معاون عمرانی استاندار هم در آیین بهره برداری روشنایی معابر مسکن مهر الهیه بروجن با ابراز رضایت از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری گفت: در خصوص اصلاح شبکه های برق و تقویت و پایداری شبکه های برق در استان کارهای ارزنده ای صورت گرفته است .

شهرستان بروجن جزو شهرستانهای 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری ، با جمعیت بیش از 200 هزارنفر در 55کیلومتری شهرکرد مرکز این استان قرار دارد و امور برق این شهرستان47 هزار مشترک برق در بخش های خانگی ، کشاورزی ،تجاری و صنعتی را تحت پوشش دارد.

ارسال نظرات