خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان البرزگفت : 360 نفر از دانش آموزان بسیجی پایه دوم متوسطه مدارس شهرستان البرز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۵۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

صفیه فیوجی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت رقیه (س) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،گفت:  در دومین دوره از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی تعداد 360 نفر از دانش آموزان بسیجی از 9 مدرسه پایه دوم متوسطه دخترانه از سطح مدارس شهرستان البرز به مناطق یادمان های شهدای 8 سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد .

وی گفت : این اعزام در تاریخ 21 تا 24 بهمن ماه انجام خواهد شد که برای هر اتوبوس یک مبلغ ، یک راوی دفاع مقدس و یک امدادگر برای مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است که برنامه های متنوع فرهنگی مسابقات دلنوشته ، مسابقات کتابخوانی و خاطرات یادمان های مناطق عمیاتی برای دانش آموزان انجام خواهد گرفت .

فیوجی تصریح کرد : آشنایی با ارزشهای دفاع مقدس ، رشادت ها ودلیری های رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا و بالا بردن سطح معنویت روحی در جوانان و دانش آموزان از جمله اهداف اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب می باشد .

وی در پایان خاطرنشان کرد : همه ما وظیفه داریم تا نسل جوان را با ارزشها و آرمان های شهدا و جان فشان های آنان آشنا بسازیو و اجازه ندهیم تا دشمنان نظام تا تبلیغات منفی خود موجب فراموشی آرمان های انقلاب به ویژه در بین جوانان بشوند .

3002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها