در یادواره شهدای روستای قلعه درویش گفته شد:

قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران غیر قابل انکار است

حجت الاسلام موسی سلمان‌پور قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را مثال زدنی و غیر قابل انکار دانست.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۵۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهر اردل یادواره شهدای روستای قلعه درویش اظهار کرد: راه شهدا تنها راه عزت وتعالی جامعه است وادامه آن رسالت همه ی ماست.

حجت الاسلام موسی سلمان‌پور با اشاره به اخلاص و ايمان کامل جوانان شهيد جنگ تحميلي ، افزود: توطئه های دشمنان اسلام بعد از انقلاب اسلامی در نهايت باعث آغاز جنگ تحميلی عليه کشور نوپای ايران شد ولی آنچه که در اين ميان سربلندی و پيروزی را برای ملت ايران به ارمغان آورد همان اخلاص و روحيه شهادت طلبی جوانان اين مرز و بوم بود.

وی خاطرنشان کرد: وصیت‌نامه‌های شهدا همواره باید به‎ عنوان منشور زندگی دینی و اجتماعی قرارگیرد.
امام جمعه شهر اردل با اشاره به صبر و فداکاری خانواده‌های شهدا، ادامه داد: در دوران جنگ تحميلی خانواده هايی بودند که تمامی فرزندان نوجوان و جوان خود را داوطلبانه و با افتخار به جبهه های حق عليه باطل فرستادند و آنها نيز به جهت تربيت يافتن درست در دامان خانواده و مکتب امام خمینی (ره) با عشق و علاقه وافر به میهن اسلامی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

سلمان‌پور قدرت و عظمت ملت و دولت اسلامی ايران را در تمامی عرصه های جهانی مثال زدنی و غير قابل انکار ذکر کرد و گفت: از زمان انقلاب تاکنون هر افتخار و پيشرفتی که در ابعاد مختلف نصيب کشورمان شده مديون خون پاک شهدا هستيم زيرا آنها درس آزادگی و مقاومت را به نسل های بعد از خودشان آموختند و امروز بوسيله خون آن عزيزان سفرکرده ، نام عظيم انقلاب اسلامی ايران در اقصی نقاط جهان طنين انداز شده است.

وی برگزاری يادواره های شهدا را فرصتی برای به يادآوردن آن حماسه ها و دلاورمردی ها خواند و بيان کرد: رشادت های جانبازان ، آزادگان و ايثارگران و در نهايت جان فشانی‌ها و ايستادگی‌های شهدا و خانواده هايشان نبايد از ذهن مردم بيدار انقلاب اسلامی ايران پاک شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار