مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام:جشنواره‌های موسیقی بسیج عرصه‌ای است که در آن توان فرهنگی در عرصه هنر فاخر به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۵۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمود علی پور مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، در آیین اختتامیه جشنواره استانی آواهای انقلابی و سرودهای حماسی بسيج اظهار کرد: جشنواره آواها و سرودهاي حماسي آمیزه‌ای از اندیشه‌های نو و سلایق هنری است که هنرمندان بسیجی دردآشنا و با بصیرت عمیق دینی به تولید اندیشه در قالب جذابیت‌های هنری می‌پردازند تا به دشمنان کنیه توز نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کنند که بسیجی دل درگرو اعتقادات داشته و خود را سرباز ولایت می‌داند.

وي با بيان اينكه جشنواره‌های موسیقی بسیج عرصه‌ای است که در آن توان فرهنگی در عرصه هنر فاخر به نمایش گذاشته می‌شود عنوان كرد: بسیجیان همان‌گونه که در 8 سال دفاع مقدس پیروز و سربلند ایستادند، اینک نیز در این عرصه حساس با تبعیت از مقام عظمای ولایت در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری توطئه‌های دشمنان را به یاس مبدل کرده و پای ارزش‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

علی پور، ابراز داشت: جشنواره موسیقی بسیج باهدف رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان در عرصه موسیقی، شناسایی نخبگان و معرفی آنان به جامعه هنری و ایجاد زمینه رقابت سالم در بین هنرمندان و در راستای خلق آثار فاخر و ارزشی در سه رشته سنتی، محلی و آیینی از مهرماه سال جاری فعالیت خود را شروع کرد.

وی، بابیان اینکه درنهایت تعداد30 اثر به دبیرخانه این جشنواره واصل گردید، افزود: داوری آثار با حضور دو نفر داوران استانی و یک نفر ناظر کشوری انجام شد که نهایتاً سه اثر در رشته‌های مختلف آئینی، سنی و محلی به‌عنوان برتر انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، در ادامه با اشاره به آمادگی کامل هنرمندان استان برای حضور حماسی و پرشور در راهپیمای 22 بهمن سال جاری و محقق نمودن حضور حداکثری در انتخابات، یادآور شد: بسیج و بسیجیان همواره ثابت کرده‌اند که پای ارزش‌های و آرمان‌های امام راحل، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری ایستاده وآمادگی کامل جهت دفاع از انقلاب ونظام اسلامی درتمامی صحنه‌هارادارند.

علی پور، بیان کرد: ما بسیجیان به دشمنان داخل و خارج هشدار می‌دهیم تا فرهنگ شهید و شهادت هست با تفکر و روحیه ایثارگری و شجاعت، اطاعت محض از ولی امر مسلمین، توطئه‌های دشمنان وهمی است که محقق نخواهد شد و رؤیایی است که هیچ‌وقت در بیداری تعبیر نمی‌شود.


ارسال نظرات