خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: دشمن برای نفوذ در پسا برجام در عرصه های مختلف اقدامات لازم را انجام داده که نفوذ سیاسی و فرهنگی از بقیه مهمتر و خطرناک تر است و در این عرصه بهترین حربه انتخابات است.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۴۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جشن پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه مقاومت بسیج خواهران دانسفهان باحضور بسیجیان و با سخنرانی مرتضی امیری نژاد برگزار گردید.

امیری نژاد با بیان اینکه در عصری که دنیا گرایی می رفت تا بشریت را در منجلاب تعفن غرق سازد نور انقلاب اسلامی تابید وپیام خود را به بشریت خفته ابلاغ کرد، افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی عاشورایی بود که نخستین پیروزی خود را در یوم الله 22 بهمن ماه 1357 بدست آورد و جهانیان را در حیرت فرو برد.

وی ادامه داد: مستکبران که با پیروزی انقلاب اسلامی منافع خود را در خطر دیدند برآشفتند و با انواع توطئه های ترور، جنگ و... سعی کردند که این انقلاب نوپا را از پای در بیاورند و ملت غیور ایران اسلامی را در انواع سختی ها غوطه ور ساخته تا دین خود را از دست بدهند و تسلیم آن ها شود اما غافل از اینکه این ملت شعارشان هیهات مناالذله است.

امیری نژاد ایران اسلامی را ام القری جهان اسلام دانست و عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی است که ایران اسلامی امروز در معادلات جهان جای دارد پس شناخت این انقلاب، مبنای آن و دستاوردهای آن، بر هر مسلمانی یک ضرورت است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بوئین زهرا، به جنگ انقلاب اسلامی با مثلث سرمایه داری، کمونیسم و صهیونیسم اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی آمده است تا تمام فرهنگ ها را کنار بزند و تا نابودی همه فرهنگ ها و برافراشتن پرچم اسلام در قله های جهان از پای نخواهد ایستاد.

وی انقلاب اسلامی را رویش مجدد گلواژه ای همچون خدا، معنویت، ایثار و شهادت بر شاخه های خشکیده و ترک خورده فطرت انسان معاصر دانست و ابراز داشت: تولد انقلاب اسلامی با مرگ تمدن منحط غرب و افول ایدئولوژی مادی در جهان بود.

وی در پایان گریزی به انتخابات زد و با توجه به در پیش بودن انتخابات در اسفند ماه تاکید کرد: دشمن برای نفوذ در پسا برجام در عرصه های مختلف اقدامات لازم را انجام داده که نفوذ سیاسی و فرهنگی از بقیه مهمتر و خطرناک تر است و در این عرصه بهترین حربه انتخابات است.

 

2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها