مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:
دانش آموزان، آینده سازان و گردانندگان فردای میهن اسلامی خواهند بود.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۱۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
مدیر کل آموزش و پرورش استان در برگزاری همایش یاوران انقلاب که توسط گروه فرزانگان سازمان دانش آموزی دانش آموزی استان زنجان برگزار شد گفت: چهره های پرشور و نشاط دانش اموزان نشان دهنده آن است که عزم خود را جزم کرده اند تا ادامه دهندگان راه انقلاب باشند.

مرتضی تمجیدی افزود: ایام دهه فجر فرصتی را فراهم می کند تا خاطرات گذشته را مرور کنیم و در حال حاضر که در یک فضای امن و آرام به سر می بریم مدیون خون پاک شهدا، رزمندگان و بازماندگان جنگ هستیم .

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان باید در کنار یادگیری دروس و آموزش علوم توسط معلمان خود در مناسبت های اجتماعی و فرهنگی نیز حضور پیدا کنند تا بتوانند در این محافل نحوه یادگیری ارتباط دقیق و مناسب، مهارت نه گفتن و کنترل خشم را بیاموزند.

تمجیدی گفت: با توجه به آنکه مسیر استقلال علمی و کسب موفقیت در آن یک مسیر دشواری است بنابراین دانش آموزان باسعی، تلاش، تمرین و پشتکار می توانند این مسیر را با موفقیت طی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تأکید کرد: رمز موفقیت دانش اموزان اعتماد به نفس و خود باوری است و شما عزیزان باید در برابر سختی ها، سخت کوش باشید و عقب نشینی نکنید و برای رسیدن به موفقیت فعالیت های تیمی و گروهی داشته باشید.

ارسال نظرات