خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: امام خمینی (ره) فرمودند باید انقلاب اسلامی را به همه جهان صادر کنیم و تحقق این امر زمانی محقق می‌شود که مبانی انقلاب در جان همه مردم نفوذ کرده باشد.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۱۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار کارکنان نظام کاردانی ساختمان استان قزوین خاطرنشان کرد: نباید نظارت‌ها در بخش ساختمان به گونه‌ای باشد که پس از دریافت پایان کار، ساختمان‌ها دچار مشکلات فنی باشند.

 وی تصریح کرد: در حال حاضر دیده و شنیده می‌شود که چنین مسائل و مشکلاتی در حوزه ساختمان وجود دارد و کسانی که وظیفه خود را به درستی انجام نداده‌اند، مدیون خواهند شد.

امام‌جمعه قزوین به نقش آموزش در ارتقای فنی و معرفتی ناظران اشاره و تأکید کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا با ارتقای فنی و معرفتی ناظران، ضمن انجام درست کارها، رضایت خدای متعال و مردم را نیز جلب نمایند.

  نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه با همه شئونات زندگی مردم ارتباط برقرار کرده و در همه جا دیده شد و باید بیش از پیش به تبیین آن پرداخت.

 وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند باید انقلاب اسلامی را به همه جهان صادر کنیم و تحقق این امر زمانی محقق می‌شود که مبانی انقلاب در جان همه مردم نفوذ کرده باشد.

 آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: شخصیت الهی و انقلابی امام به گونه‌ای بود که هر کسی که با ایشان ارتباط برقرار می‌کرد دچار تحول و دگرگونی معنوی و انقلابی می‌شد و این امر در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشت.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی باید در دل انسان نفوذ کند، تا به او انقلابی گفت و اگر چنین شرایطی در جامعه به وجود بیاید، صدور انقلاب با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

 وی یادآور شد: خیلی از انسان‌ها ممکن است مسلمان باشند اما به مرحله ایمان نرسیده باشند اما وقتی مسئولان به‌دقت و حساسیت حوزه کاری خود را دنبال کنند و وظیفه‌شان را به‌درستی انجام دهند، در واقع به مرحله ایمان رسیده‌اند و چنین مسئولی انقلابی است.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: نفوذ انقلاب در بخش‌های مختلف به‌ویژه دستگاه‌های دولتی و اجرایی باید سبب شود تا انقلابی بودن در آن بخش‌ها به خوبی لمس شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها