معاون خدمات شهری شهرداری زنجان:

نصب 10 دستگاه جدید در پارک ملت زنجان

با برنامه‌ریزی انجام شده 10 دستگاه جدید در پارک ملت نصب، و در فروردین ماه سال آینده شهر بازی زنجان بازگشایی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۰۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: بر اساس تفاهمنامه موجود علاوه برای دستگاه‌های بازی موجود چندین دستگاه جدید هم در پارک ملت نصب می‌شود.

غلامحسن احمدی افزود: چرخ فلک موجود در شهر بازی زنجان به دلیل عدم تایید استاندارد، بلا استفاده بودن جمع‌آوری شده و با یک دستگاه جدید با همان ارتفاع جایگزین می‌شود.

وی ظرفیت فعلی دستگاه‌های بازی پارک ملت زنجان را 150 نفر اعلام و تصریح کرد: با نصب دستگاه‌های جدید این ظرفیت به 455 نفر افزایش می‌یابد.

احمدی ظرفیت دستگاه‌های بازی بزرگسالان شهر بازی زنجان را بعد از نصب دستگاه‌های جدید 342 نفر اعلام کرد و افزود: 113 ظرفیت دیگر این پارک برای کودکان ایجاد می‌شود.

وی ظرفیت چرخ فلک زنجان را 96 نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر کار نصب دستگاه‌های جدید شهر بازی زنجان در مرحله فونداسیون قرار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه تجهیزات شهر بازی زنجان در کارخانه در حال ساخت است، ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده، دستگاه‌های پیش‌بینی شده تا فروردین سال‌ آینده در محل مورد نظر نصب می‌شود.

وی سرسره آبشار، چرخ فلک، ماشین برقی، تاب پرنده، کشتی صبا، آفتاب مهتاب، قطار کودک، فیل پرنده و قایق کودک، کف گرد، قلعه را از جمله دستگاه‌هایی اعلام کرد که در شهر بازی زنجان نصب می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان مبلغ قرارداد شهر بازی با پیمانکار را 3 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد این مبلغ به بیش از این مبلغ افزایش می‌یابد.

احمدی با اشاره به خلع ید انجام شده از پیمانکار پارک ارم ابراز کرد: این پیمانکار به دلیل عدم توانایی در عمل به تعهدات، با طی مراحل قانونی خلع ید شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار