همایش فصل حضور با موضوع پرسش مهر شانزدهم ریاست‌جمهوری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۰۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون تشکل‌های سازمان دانش‌آموزی کشور در این همایش اظهار کرد: همایش فصل حضور در پاسخ به شانزدهمین پرسش مهر ریاست‌جمهور است که هرساله هم‌زمان با بازگشایی مدارس انجام می‌شود.

اردشیر دهقانی با بیان اینکه بحث برجام به‌ نوعی به پرسش مهر رئیس‌جمهوری بر می‌گردد، تصریح کرد: برجام ترکیبی از چند کلید واژه مهم است که هر کدام از این کلید واژه‌ها دریایی از معنی و معرفت را در خود نهفته دارند.

وی خاطرنشان کرد: هرگاه کاری دیپلماسی با موفقیت‌آمیز انجام شود توسط کسانی صورت گرفته که در کارشان هدف، تعصب و احساس رسالت داشته باشند، تیم مذاکره ‌کننده نیز هدفمند پیش رفته و نسبت به برنامه‌هایی که داشتند احساس مسئولیت می‌کردند.

معاون تشکل‌های سازمان دانش‌آموزی کشور بابیان اینکه در برجام یاد گرفتیم که قدرت منطق می‌تواند منطق زور و قدرت را زمین‌گیر کند، گفت: تیم مذاکره‌کننده با رعایت خطوط قرمز و رعایت موازین مدنظر انقلاب و رهبری توانست تراز جمهوری اسلامی را در 5+1 ارتقاء بخشد.

دهقانی اذعان کرد: ادبیات دیپلماسی تیم مذاکره‌کننده ادبیاتی سنگین و نتیجه‌اش تصمیماتی وزین بود که این امر یعنی اقتدار ملی و افتخار ایرانی، با توجه به اینکه فاصله بین خوب دیدن و دیدن خوب بسیار است باید قدرت منطق تیم مذاکره‌کننده را خوب ببینیم و با بینش خوب به منویات مقام معظم رهبری در قضیه برجام نیز توجه داشته و آن‌ها را اجرایی کنیم.

وی افزود: نقش تدبیر، توکل و تلاش در کنار سه عنصر ایستایی، کارایی و زیبایی شاخص‌هایی بود که توانست موفقیت‌های اخیر را برای ایران به ارمغان بیاورد.

معاون تشکل های سازمان دانش آموزی عنوان کرد: تیم مذاکره‌کننده باتدبیر حرکت کردند و تلاش‌های بی‌وقفه را پشت سر هم انجام دادند؛ با ایستادن بر ارزش‌ها و خوب کار کردند و توانستند به زیبایی به اهداف عالی دست پیدا کنند.

دهقانی با اشاره به اینکه تیم مذاکره‌کننده توانستند راهکارهای علمی و منطقی خوبی را به دست بیاورد، بیان کرد: برجام فصل جدیدی از روابط اقتصادی و تجاری ایران گشوده است که می‌توان با درایت، ظرافت و سیاست حداکثر بهره‌برداری را از این ظرفیت انجام داد تا ایرانی باافتخار داشته باشیم.

وی گفت: سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری یکی از فعال ترین و برترین سازمان های دانش آموزی کشور می باشد که با داشتن مدیری نخبه و توانمند توانسته است در سطح کشور خوش بدرخشد.

ارسال نظرات