پیشکسوت دفاع مقدس:

مراقب باشید مجلس آینده جام زهر ارتباط با امریکا را تعارف رهبری نکند

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: ملت ایران با انتخاب اصلح در انتخابات مجلس نگذارند نمایندگانی روی کار بیایند که جام زهر ارتباط با امریکا را تعارف رهبری کنند.
کد خبر: ۸۶۳۳۷۸۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
 اگر ملتی از گذشته خود درس عبرت نگیر ، آینده خطرناکی دارد/امام راحل عاشق قانون بود و آن ر ا برای منافع خود تفسیر نمی کرد کارشناس مسائل سیاسی گفت: تاریخ منبع معرفت است و باید از آن پند و اندرز بگیریم و لذا اگر ملت و انقلابی از تاریخ گذشته خود عبرت نگیرد آینده خطرناکی دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین خسروی در ویژه برنامه دهه فجر و در جمع مردم تربت حیدریه اذعان کرد: در این ۳۷ سال گذشته از عمر بارکت انقلاب اسلامی عده ای در این کشور خون دل خوردند و عده ای هم خون دادند و لذا این تاریخ انقلاب اسلامی ایران سرشار از منبع معرفت و درس است و باید ان را در زندگی فردی و اجتماعی و سیاسی خود بکار بندیم و به نسلهای بعدی منتقل کنیم.

وی ادامه داد: امروز مهمترین وظیفه ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی حضور گسترده و با اقتدار در دو رویداد مهم سیاسی و اجتماعی کشور در ۲۰ روز آینده است، تا بار دیگر پاسخ زیاده خواهی جبهه استکبار و معاندین داخلی و خارجی را با عزتمندی تمام و در میدان عمل به منصه ظهور برساند.

خسروی تاکید کرد: تمام دوربین های شبکه های خارجی و ضد انقلاب منتظر میزان حضور مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات ۷ اسفند است تا بر اساس آن برنامه ریزی و تصمیم گیری کند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با انتقاد از برخی هجمه های و موضع گیری ها علیه شورای نگهبان افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت همین مردم و در سایه ولایت فقیه به این پویایی رسیده که به کسی باج ندهد، لذا برخی در لوای بیت شریف امام (ره) ، ارکان اصلی نظام و انقلاب را مورد هدف قرار دادند تا بلکه به منافع حزبی و شخصی خود نزدیک شوند.

وی امام راحل را عاشق قانون خطاب کرد و گفت: امام خمینی(ره) مطیع قانون بود و هیچگاه آن را برای منافع خود تفسیر نمی کرد، لذا زمانی که فرزند آقا سید مصطفی خمینی در اوایل انقلاب به مشهد آمد و بر علیه شهید بهشتی و به نفع بنی صدر سخنرانی کرد، امام (ره) دستور داد که نوه خود را تحت الحفظ به قم ببرند و وقتی به امام (ره) خبر دادند که ایشان مسلح است فرمودند که مراقب باشید به بچه های سپاه و بسیج آسیبی نرسد و تیر را به قلب سید حسین بزنید، این همان قانونمداری امام راحل بود که امروز برخی در پوشش نوه محترم امام (ره)، آن را برای خود تفسیر می کنند.

خسروی اظهار داشت: تکیه گاه اصلی این انقلاب و نظام مردم هستند و همین مردم هم باید مراقب باشند که در انتخابات اسفند ماه کسانی را به مجلس نفرستند که مانند مجلس ششم ۱۲۸ نماینده جام زهر ارتباط با امریکا را تعارف رهبری نظام کنند، لذا باید کسانی را به این مرکز مهم تصمیم گیر بفرستند که به جای شعار در تریبون و روزنامه و رسانه، ضمن عمل به قانون، ولایتمدار باشند و علاوه بر حفظ روحیه استکبار ستیزی، فتنه ۸۸ را خط قرمز خود بدانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها