خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ خبر داد
مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ از پرداخت 395 فقره وام به مبلغ 8 ميليارد و 901 میلیون ريال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۳۷۸۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

جمشید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای خدمت به محرومان و فراهم کردن زمینه اشتغال آنان در سال جاری تعداد 395 فقره وام در قالب تسهیلات اشتغال و کارگشایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

وی افزود: برای پرداخت 395 فقره وام مبلغ 8 ميليارد و 901 میلیون ريال از منابع داخلی و بانکی اعتبار هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: کمیته امداد در راستای توانمندسازی محرومان آبرومند جامعه و ایجاد عدالت، با شناسایی و مشاوره‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت و فرزندان آنها با اعطای تسهیلات، زمینه اشتغال آنان را فراهم می‌کند.

وی بیان داشت: از این تعداد وام پرداختی به مددجویان مبلغ 6 میلیارد و 170 میلیون ریال آن تسهیلات اشتغال بوده که در قالب 143 فقره به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

محمدی افزود: مشاوران اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) با بررسی تمام فرصت‌های شغلی این شهرستان در زمینه‌های خدمات، صنعت، کشاورزی، دامداری، تولید و هر رشته ‌اشتغالزا و درآمدزای پایدار، نیازمندان را راهنمایی، هدایت، حمایت و مساعدت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات