مسئولانی از سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان از خانواده 6 شهید ورزشکار شهرستان قروه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۳۳۷۶۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیر کل و معاون فرهنگی دستگاه ورزش و جوانان ، فرماندار و فرمانده سپاه بیت المقدس قروه و مسئولانی از سازمان بسیج ورزشکاران استان و شهرستان از خانواده 6 شهید ورزشکار دیدار کردند


این بازدید در راستای برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان در دهه مبارک فجر صورت گرفت و طی آن مسئولان با حضور در منزل خانواده شهدای ورزشکار قروه ایی شهریار غفاری، اصغر نجفی، جلال رضایی، مهران مرادی ، سالار الماسی و برزگر احسان به مقام شامخ این شهداء ادای احترام کردند.


مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این بازدید، شهدای ورزشکار را نماد پهلوانی و ایثار ملت ایران و مردم کردستان توصیف کرد و گفت: باید قدر رشادت‌ها و فداکاری‌های این بزرگ‌مردان را بدانیم.


حامد جولایی با بیان اینکه پهلوانان و جوانمردان واقعی روزگار ما، شهدا و جانبازان هستند، تصریح کرد: این بزرگان باید به عنوان الگو و اسوه جوانان ما در عرصه‌های مختلف زندگی قرار بگیرند.


مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، شهدای ورزشکار را نماد پهلوانی و ایثار توصیف کرد و گفت: آنها، جوانمردان واقعی روزگار ما هستند.
وی خاطرنشان کرد: امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهدایی است که قهرمانی و پهلوانی را با یکدیگر ترکیب و آن را در میدان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به خوبی اثبات کردند.


در این پایان از خانواده های معظم شهدای ورزشکار قروه ایی توسط مسئولان استانی و شهرستانی با اهداء لوح تفدیر شد.

ارسال نظرات