امام جمعه شهر نصرآباد تربت جام بیان داشت: تابع محض امام (ره) کسی است که بینش و بصیرتی همچون ایشان داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۳۳۷۴۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
حجت الاسلام اصغر توکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به ویژگی های منتظران واقعی افزود: محبت به پیامبر(ص) واهل بیت(ع) از اصول اساسی انتظار است.
 افزود: اطاعت، سبقت و شهادت طلبی در این راه از شرایط محبت و مودت به پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) است.

وی اظهار داشت: اطاعت باید در حوزه های فردی، خانوادگی، اجتماعی و صنفی متبلور گردد.

وی تصریح کرد: اطاعت مبنایش این است که ببینیم آیا از قرآن، عترت و مرجعیت اجازه داریم ؟ اگر اجازه داریم انجام بدهیم و اگر اجازه نداریم انجام ندهیم.

وی به تبیین ریزش ها و رویش های انقلاب پرداخت و خاطر نشان کرد: تدوام و پایداری دین؛ به ایمان، تعهد، تخصص و بصیرت میسر است.

حجت الاسلام توکلی ادامه داد: ایستادگی در مقابل استکبار جهانی ادامه راه انبیاء و مهمترین ویژگی منتظر واقعی است.

وی در بخشی از سخنان خود از خواص ریاست طلبی که با حمله به شورای نگهبان آرامش جامعه را تشویش می کنند به شدت انتقاد کرد و اذعان داشت: تابع محض امام (ره)  کسی است که بینش و بصیرتی همچون امام راحل داشته باشد.

وی خطاب به این گروه یادآورشد: بصیرت یعنی این که به درستی بفهمد، تشخیص دهد که کجا جای فریاد است و کجا جای سکوت و دریابد که کجا جای نوشیدن زهر و کجا جای نوشیدن شهد است.

حجت الاسلام توکلی تاکیدکرد: امروزحفظ مبانی انقلاب در گرو ادامه خط امام (ره) و اطاعت از امام مسلمین است.

 امام جمعه شهر نصرآباد تربت جام با بیان این که مبانی انقلاب امام خمينى (ره) هر روز جاودانه ‏تر و ماندگارتر می شود، گفت: مردم ايران باحضور ميليونى و با شكوه خود در راهپيمايى 22 بهمن امسال، دست رد به سينه بدخواهان و خائنانى كه راه نفوذ دشمن را هموار می کنند خواهند زد و در نمايش اقتدار و انسجام ملی را به‏ جهانيان نشان می دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها