باهدف هم اندیشی پیرامون مسائل فرهنگی تبلیغی گردهمایی مبلغین و ائمه جماعات مساجد وادارات شهرستان اشکذر در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۳۳۷۱۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: باهدف هم اندیشی پیرامون مسائل فرهنگی تبلیغی گردهمایی مبلغین و ائمه جماعات مساجد وادارات شهرستان اشکذر در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید.

دراین جلسه که به دعوت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صورت پذیرفت حجت الاسلام طالبیان از نقش ویژه حاضرین در پیشبرد آرمانهای انقلاب و نظام تقدیر کرد وگفت: باید سطح آگاهی های دینی و معرفتی جامعه را افزایش دهیم.

امام جمعه اشکذر با تاکید بر تاثیر سخنرانی ها در روح و روان مخاطب گفت: اگر خوب حرف بزنیم برای شنونده ها زیبا و جذّاب خواهد بود وگیرایی لازم را در پی دارد و حرف خوب زدن هم سیراب کردن عطش جامعه را به ارمغان میاورد.

وی در ادامه مباحث خودبخشی از ویژگیهای منبر مفید و نیز آسیبهای آن را تشریح کرد.

سپس مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز طی سخنانی با بیان بخشی از نیازمندیهای فرهنگی مذهبی اقشار جامعه از حضّار خواست تا در عرصه های جدید تبلیغی مثل شبکه های اجتماعی و مجازی این اداره را حمایت کنند.

حجت الاسلام پورقیومی هم چنین بیان مبانی نظری تاریخ انقلاب، بررسی آسیبهای جلسات دینی خانگی ، ترغیب مردم به برگزاری مراسم دهه فجر و شرکت در انتخابات، بیان ویژگیهای شخصیتی امام و رهبری و شهدا، پرداختن به مبحث اقتصادمقاومتی و سبک زندگی اسلامی و تقویت روحیه خود باوری، دشمن شناسی و وحدت میان آحاد جامعه را توسط روحانیون و مبلغین گرامی خواستار شد.

ارسال نظرات