خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین:

820 دانشجو در جشنواره فرهنگی قرآنی سلام شرکت کردند

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار کرد: امسال 820 دانشجوی دختر و پسر در این جشنواره شرکت کردند که از این تعداد 500 نفر در بخش های فرهنگی و 320 نفر در بخش قرآنی شرکت به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۶۳۳۷۰۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، عصر روز یکشنبه هجدهم بهمن ماه  هشتمین دوره از مسابقات فرهنگی قرانی سلام  با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد.

مهدی برزگر مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین ضمن تقدیر از حضور پر شور و قابل ستایش دانشجویان دانشگاه های استان قزوین در این دوره مسابقات اظهار کرد: پیش از این مسئولیت برگزاری جشنواره سلام بر عهده دانشگاه پیام نور بود و به همین دلیل نیز بیشتر شرکت کنندگان از همین دانشگاه بودند، سال گذشته جشنواره به صورت کشوری برگزار شد و امسال که ما مفتخر به برگزار جشنواره بودیم بار دیگر به صورت استانی برگزار گردید.

وی ادامه داد: امسال 820 دانشجوی دختر و پسر در این جشنواره شرکت کردند که از این تعداد 500 نفر در بخش های فرهنگی و 320 نفر در بخش قرآنی شرکت به عمل آوردند.

برزگر با بیان این نکته که طی 8 دوره 5000 دانشجو در جشنواره سلام شرکت کرده اند عنوان کرد: رشته های مختلف هنری و ادبی چون داستان نویسی،  متن ادبی، شعر، طراحی وبلاگ، کاریکاتور، نمایشنامه نویسی، تئاتر و در بخش قرآنی حفظ، ترتیل، اذان، مداحی، دعا خواهنی در این جشنواره گنجانده شده بود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با یادآور شدن زمان ارسال اثار از نیمه دوم مهر بیان کرد: ارسال اثار تا پایان آذر ماه ادامه داشت و پس از آن داوری آثار در روز های ابتدایی دی ماه کار خود را برای رسیدن به نتیجه آغاز کرد.

برزگر در پایان با یادآور شدن هدف ار برگزاری جشنواره سلام گفت: از جمله مهمترین هدف ما آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با هنر متعهد و آیینی می باشد و برنامه هایی چون جشنواره سلام همین هدف را پی می گیرند، دانشجوی که امروز هنر متعهد را برای خود ملاک میداند می تواند ادامه دهنده راه شهید آوینی باشد و نیز به نقش خود در خلال جنگ نرم جامه عمل بپوشاند.

1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها