خبرهای داغ:
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دامغان گفت: پروژه نفوذ دشمن نیازمند توجه بیش از پیش است، فراموش نکنیم که آمریکا شیطان بزرگ است و به شیطان نمی‌توان اعتماد کرد.
کد خبر: ۸۶۳۳۶۰۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حسین پریشان در جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت پایگاه مقاومت بسیج ولایت در مسجد جامع دامغان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سی و هشتمین بهار انقلاب، دو انتخابات مهم هفتم اسفند ماه را مهمترین مسئله پیش روی ملت بزرگ ایران دانست و اظهار داشت: برخی به دنبال دو قطبی کردن انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه برخی جریان‌ها می‌خواهند در انتخابات هفتم اسفند ترکیب مجلس خبرگان رهبری را در راستای اهداف خود برهم بزنند، اضافه کرد: حضور قابل توجه داوطلبان با سلایق مختلف سیاسی در انتخابات سال جاری از امتیازات انتخابات هفتم اسفند است و به شور و مشارکت هرچه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رآی کمک می کند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات شکل می گیرد و از این روی انتخابات در نظام مردم سالاری دینی ایران از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

پریشان با اشاره به اینکه برخی به دنبال دو قطبی کردن انتخابات هستند، اما مشارکت حداکثری در انتخابات مهم‌ترین راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: امروز ازسوی عده و جریان‌هایی حرف‌هایی در باب انتخابات زده می‌شود که بیان آنها ریشه در تفکرات شکل دهنده فتنه سال ۸۸ دارد.

این کارشناس ارشد سیاسی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب نزدیکترین فرد به بیت امام خمینی(ره) هستند، اظهار داشت: به پروژه نفوذ دشمن و دشمن شناسی باید توجه جدی داشته باشیم و از آن غفلت نکنیم؛ بی تردید دکترین کلان آمریکا براندازی انقلاب اسلامی ایران است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها