معاون سابق امنیتی و سیاسی استانداری یزد در اشکذر

لزوم پرهیز از ایجاد اختلاف و دو دستگی در جامعه/ «عمل به قانون» رمز انتخابات

دشتی با بیان اینکه باید از ایجاد اختلاف و دو دستگی در جامعه پرهیز شود، تاکید کرد: دولت در برنامه هسته ای و مذاکرات آن تمام تلاش خود را به کار برده و امروز همه ما باید به دولت کمک کنیم تا در پیشبرد اهداف خود که در واقع اهداف نظام اسلامی است موفق باشد.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۸۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: معاون سابق امنیتی و سیاسی استانداری یزد در نشست مجمع بسیجیان شهرستان اشکذر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ظرفیت های بی شماری را در دنیا به وجود اورده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از ذخیره بی‌پایان تشکیل شده و تجلی عنایت خداوند است که با تمسک به شهدا و اطاعت از رهبری به پیروزی رسید.

"غلامحسین دشتی" معاون سابق امنیتی و سیاسی استانداری یزد افزود: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران این است که چون منتسب به وحی الهی است، بی‌پایان است و هر کس به اندازه درک خود از این ارزش‌ها بهره‌برداری می‌کند.

وی ادامه داد: هر چه ظرفیت فکری و معنوی خود را افزایش دهیم از انقلاب اسلامی بیشتر خواهیم فهمید و همچنان که امام خمینی (ره) فرمودند: انقلاب اسلامی انفجار نور بود «این انقلاب تجلی عنایت خداوند است».

دشتی با اشاره به اینکه انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم، اظهار داشت: هدف و وظیفه ما در این دوره، کمک به حضور هرچه بیشتر و گسترده‌تر مردم در انتخابات است و در این زمینه یک رمز نیز بیشتر نداریم و آن عمل به قانون است.

وی با بیان اینکه باید از ایجاد اختلاف و دو دستگی در جامعه پرهیز شود، تاکید کرد: دولت در برنامه هسته ای و مذاکرات آن تمام تلاش خود را به کار برده و امروز همه ما باید به دولت کمک کنیم تا در پیشبرد اهداف خود که در واقع اهداف نظام اسلامی است موفق باشد.


ارسال نظرات