از سری رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور؛

مبل کریمی البرز برنده جدال جنجالی هفته

آخرین دیدار از هفته نهم لیگ دسته یک فوتسال کشور روز شنبه در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار شد که طی آن تیم مبل کریمی البرز برنده میدان شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۴۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

مبل کریمی البرز برنده جدال جنجالی هفته

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج از کرج؛ آخرین دیدار از هفته نهم لیگ دسته یک فوتسال کشور روز شنبه در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار شد که طی آن تیم مبل کریمی البرز برنده میدان شد.

بر اساس این گزارش در آخرین بازی هفته نهم از رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور تیم مبل کریمی البرز در ورزشگاه خانگی خود یعنی انقلاب اسلامی کرج در مقابل تیم آتلیه طهران قم صف آرایی کرد که در نهایت مبل کریمی با نتیجه نزدیک ۲ بر یک در مقابل حریف قمی خود به پیروزی رسید تا اندکی از انتهای جدول فاصله بگیرد.
در این بازی ابتدا بازیکنان تیم مبل کریمی از تیم آتلیه طهران یک گل عقب افتادند که نیمه اول هر چه تلاش کردند نتوانستند به گل برسند اما با شروع نیمه دوم و آوردن فشار مضاعف بر روی دروازه  آتلیه طهران توانستند سرانجام در دقیقه '۳۷ و ۳ دقیقه مانده به پایان بازی یکی از گل ها را پاسخ دهند ولی باز به حملات خود ادامه دادند تا در نهایت فقط ۱۶ ثانیه مانده به پایان بازی توانستند دروازه آتلیه طهران را برای بار دوم باز کنند و با حفظ نتیجه ۲ بر یک پیروز میدان شوند و شرمنده هواداران خود در ورزشگاه انقلاب کرج نشوند.

همچنین بعد از به ثمر رسیدن گل دوم مبل کریمی چند تن از مربیان و هواداران آتلیه طهران قم به داور مسابقه فحاشی کردند که دقایقی از بازی به همین علت متوقف شد ، البته این پایان ماجرا نبود و همین افراد پس از پایان مسابقه باز هم به داور مسابقه هجوم آورده که همین مسئله سبب درگیری بازیکنان آتلیه طهران با بازیکنان مبل کریمی نیز شد که با دخالت های به موقع مأمورین نیروی انتظامی قائله ختم به خیر شد.

خبرنگار:ابراهیم باباپوری اصل
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار