مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلوبه وبویراحمدگفت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 دو قطبی جهان را به هم ریخت و هیمنه استکبار را فرو ریخت.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۲۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان،شهرام مهدوی مطلق در ویژه برنامه ایام الله دهه فجر در جمع مردم شهر مارگون با تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت:ایرانی که قبل از انقلاب میان نظام بین الملل سرگردان بود، امروز به برکت انقلاب اسلامی در استقرار نظام اسلامی در صدر معادلات و منازعات و مناظرات جهانی قرار دارد که نشان دهنده عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

 

به برکت انقلاب امروز نقش اول منطقه را داریم

وی به قدرت ایران اسلامی از همه ابعاد بواسطه داشتن رکن والای ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی اکنون کشور ایران از جهات مختلف ژئوپوتیکی و استراتژیکی در هوا و فضا در زمین و دریا، در عرصه های فرهنگی و حتی زبانی از موقعیت ویژه ای در سطح منطقه و جهان برخوردار است.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد به ابعاد گسترده نظام اسلامی در معادلات منطقه اشاره داشت و گفت:بعد از انقلاب اسلامی و حرکت رو به رشد اسلام در ایران مرکز توجه نظام بین الملل از مناطق دیگر به ایران متمرکز شد.

 

آمریکا نماد کفر جهانی است

مهدوی تصریح کرد:امروز در دنیا دو قطب با هم درگیر بوده و نماد دعواهای دیگر نوعی بازیگری است که می توان این دوقطب رایکی استکبار به سرکردگی آمریکا با رویکرد مادی گرایی و دیگری جهان اسلام با محوریت ایران و دین خداگرایی دانست.

 

نفوذ کلید واژه هجمه به انقلاب

وی به توطئه های و تحرکات دشمن برای ضربه زدن به این نظام اشاره داشت و افزود: کلید واژه تهدیدات علیه انقلاب اسلامی در نفوذ نهفته است که به دنبال فرقه گرایی، دو قطبی سازی جامعه، هویت زدایی از جوانان ایرانی است.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد:امروز میراث گرانبهای انقلاب اسلامی که در اختیار ما قرار گرفته حاصل سالها رنج و تلاش بی وقفه انبیاء ، اولیاء الهی و علمای اعلاء در طول تاریخ اسلام بوده که باید با تمام وجود از آن در برابر توطئه های دشمنان حفاظت کرد.

 

انقلاب اسلامی معجزه قرن

مهدوی پیروز انقلاب اسلامی در سال 57 را معجره قرن دانست و گفت:زمانی انقلاب اسلامی به رهبر پیر خمین در سال 57 به پیروزی رسید که جهان در پنجه ی خشک مادیگری فشرده می شد و اسلام زنده و پویای مهدوی به گنج مراسمات ختم رفته بود.

 

وی بیان کرد:امروز نه تنها ایران اسلامی بلکه همه ملت های مسلمان و نهضت های آزادی بخش با تأثی از انقلاب اسلامی درد دیرنه ی خود را دریافته اند،هر چند ممکن است در بعضی کشورها ،حکومت ها دست نشانده باشد، اما ملت ها همراه ملت ایران و انقلاب اسلامی در دل و بر زبان مرگ بر امریکا و اسرائیل و استبکار می گویند.

 

فتنه در کمین است

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمدبه فتنه های دشمن در صحنه های مهم انقلاب از جمله انتخابات برای ضربه زدن به این نظام اشاره کرد و افزود:با تجربه به هشت سال دفاع مقدس و سی سال مقاومت سربلندانه، امواج فتنه های گوناگون دیگری و صدها مبارزه دیگر را پیش رو داریم که با بصیرت بالای ملت و رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری از این پیچ های فتنه خواهیم گذشت.

 

مهدوی بیان کرد: همگان از جمله فتنه گران و دشمنان این نظام باید بدانند که انقلابی که از مکتب حسین(ع) برخاسته است پایان یافتنی نیست.

 

پیروزی انقلاب اسلامی دو قطبی جهان را در هم شکست

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دوقطبی جهان را به هم ریخت و هیمنه استکبار را فرو ریخته است،تصریح کرد: استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا هرگز با انقلاب اسلامی و نظالم اسلامی مبتنی بر فقه پویا کنار نخواهد آمد و همیشه با انقلاب های مردمی سرستیز خواهد داشت.

 

مسئله سوریه،مسئله جهان اسلام است

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد به تحولات منطقه و نقش بسزایی ایران در این معادلات اشاره کرد و افزود:وارثان و حاملان انقلاب اسلامی نمی توانند نسبت به تحولات منطقه صرفاً تماشاگر باشند و باید برای حفظ و ارتقاء انقلاب دغدغه جدی داشته باشیم.

 

مهدوی به دوصحنه بزرگ انقلاب در 22بهمن ماه و هفت اسفند ماه کشور در سالجاری اشاره کرد و گفت:حضور در راهپیمایی 22بهمن و صندوق های رأی در هفتم اسنفندماه هر دو تجدید میثاق مشارکت حداکثری با شهدا، امام و رهبری است.

 

قانون فصل الخطاب انتخاباب

وی به حضور باشکوه مردم در انتخابات هفت اسفند ماه تأکید کرد و گفت:در انتخابات فصل الخطاب همه باید قانون باشد و کاندیداها باید با رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تفرقه و تشتت در جامعه به شور انتخاباتی کمک کنند و نگذارند فضای انتخابات به سمت نامنی سوق پیدا کند.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد به نقش ایران در تحولات سوریه اشاره کرد و گفت:دفاع و حضور در سوریه و جبهه های حق و مقاومت علیه تکفیری ها در واقع دفاع از خاکریز جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات