خبرهای داغ:
به همت پایگاه بسیج شهید نواب صفوی انجام شد؛

برگزاری مراسم جشن انقلاب و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شاهرود

در گرامیداشت دهه مبارک فجر مراسم جشن انقلاب و نمایشگاه اقتصا مقاومتی به همت پایگاه شهید نواب صفوی حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) و کانون فرهنگی مسجد امیرالمومنین(ع) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۱۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت ایام الله دهه فجر مراسم جشن انقلاب به همراه برپایی نمایشگاه روزنامه دیواری با موضوع دهه فجر و نمایشگاه توانمندی های تولیدی در راستای اقتصاد مقاومتی بسیجیان پایگاه شهید نواب صفوی در مسجد امیرالمومنین محله نواب شاهرود برگزار شد.

در این برنامه که با قرائت قرآن توسط قاری کشوری وحید الدین وحیدنیا آغاز شد، در ادامه شاعر انقلابی محمد شفیعی به شعرخوانی و سرود در وصف انقلاب و دهه فجر پرداخت و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرکت کنندگان در این مراسم خیرمقدم گفت.

در ادامه این مراسم که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و معاون عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی،رئیس اداره جهاد کشاورزی،مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه ده محرم،امام جمعه شاهرود،فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و رئیس کانون فرهنگی هنری مساجد استان و شهرستان و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود و اقشار مختلفر مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان حضور داشتند، ابراهیم عرب یارمحمدی ازمبارزین دوران انقلاب شاهرود به بیان خاطراتی ا ز دوران ستم شاهی پرداخت و در پایان به قید قرعه به ده نفر از شرکت کنندگان در مراسم هدایایی اهدا و هدایایی نیز به برگزیدگان مسابقه کتابخوانی(انا قتیل العربره) و همچنین مسابقه نمازآموزی مسجد امیرالمومنین نواب اهدا شد.

همچنین مسئولین و مردم از نمایشگاه توانمندی های اقتصاد مقاومتی بسیجیان پایگاه شهید نواب در قالب پرورش زنبور عسل و عرقیات،منبت و معرق، خاتم کاری، عروسک سازی و خشکبار و محصولات خوراکی بازدید کردند.

لازم به ذکراست نمایشگاه توانمندی های بسیجیان پایگاه در قالب اقتصاد مقاومتی با حضور بسیجیان کارآفرینی برای فروش و معرفی محصولات در صحن مسجد امیرالمونین در قالب 8 غرفه برگزار و غرفه ای تست قند و فشار خون نیز به همت هلال احمر شاهرود برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها