کاندیدای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز نظریه شورایی کردن رهبری را بسیار خطرناک دانست وگفت: نباید سرنوشت کشور را به برجام گره زد و شعار "مرگ بر آمریکا" از نگاه ما پاک نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۱۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ هشتمین پاتوق مطالبه دانشجویی ویژه فعالان بسیج دانشجویی شهر شیراز با حضور شاهین محمد صادقی،نماینده فعلی مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز در سالن جلسات بسیج دانشجویی فارس برگزار شد.
 
 
محمد صادقی در ابتدای صحبت های خود با اشاره به رزومه و طول زندگی خود گفت:16 سال که داشتم، در هویزه بودمدر هفته اول جنگ من رفتم هویزه روز اول سال سوم دبیرستان بودم که توفیق پیدا کردم و اسم نوشتمهفته دوم جنگ ما هویزه بودیم؛ شهید علی اصغر گندمکار که اهوازی بود و شهید علی اکبر پیرویان که دانشجوی پزشکی در تهران بود، فرماندهان ما بودند.
 
وی ادامه داد: شهید چمران محاصره سوسنگرد که 45 روز طول کشید و من 4 روز در آن محاصره بودم را شکست و برای آزاد سازی بخش دوم شهر که پیشروی کردیم، من مجروح شدم و یک ماه در بیمارستان بستری شدم که مجددا در عملیات رمضان نیز مجروح شدم.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز با اشاره به این که هیچ پرونده و برگ جبهه ای تا کنون استفاده نکرده ام، افزود:در عملیات فاو و در شلمچه دوبار شیمیایی شدم و بعد از این که دانشجوی سال 4 و 5 پزشکی شدم، در بیمارستان های ابن سینا و شهید بقایی مشغول به کار شدم.
 
محمد صادقی با اشاره به این که در دوران نمایندگی ام سعی کردم که بسیجی بمانم و به نظر خودم بسیجی ترین نماینده مجلس بوده ام، اضافه کرد:دلیل این ادعای من این است که، تنها نماینده ای که در جنگ 33 روزه لبنان، جنگ حزب الله با اسرائیل،14 مارس و آزاد سازی نبی بری(رئیس مجلس شیعیان لبنان)  از محاصره یاران سعد حریری در فرودگاه حضور داشت من بودم.
 
وی تصریح کرد: بار ها در درگیری های عراق، در اتاق های عمل کربلا و شهر های دیگر مجروحین را جراحی کردم.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز به سوریه نیز اشاره کرد و بیان کرد:در حلب سوریه وقتی هواپیمای ما می خواست فرود بیاید، هواپیما را هدف گیری کردند اما خمپاره ای به هواپیما اصابت نکردوقتی سوار ماشین شدیم نیز ماشین را به گلوله بستند اما باز هم شانس آوردیم که در نهایت هتل محل اقامت را نشانه گیری کردند که باز هم موفق نشدند.
 
محمد صادقی به حضور در یمن نیز اشاره کرد اظهار داشت: در هواپیمای که از طرف ایران به یمن رفت و تهدید به حمله شد، تنها نماینده ای که در آن حضور داشت بنده بودم و همچنین مسئول کشتی صلح و کمک های مردمی ایران که به یمن فرستاده شد و اتفاقاتی نیز افتاد من بودم که به همراه چند نفر از دوستان پزشکم در این کشتی حضور داشتیم.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه برنامه ای دارید که در این دو دوره نمایندگی در مجلس نتوانسته اید انجام بدهید که باز هم احساس تکلیف کرده اید، افزود: ما تا روز آخر هم مثل یک سربازیم؛ من یک لحظه هم از سربازیم فاصله نمی گیرم و آرزویم هم این است که شهید بشوم نه اینکه کشته بشوم.
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز ادامه داد: انگشت اشاره من به انگشت اشاره رهبر انقلاب است و غیر از ایشان کسی را به رسمیت نمی شناسمزمانی که امام راحل در قید حیات بودند، چشم من به انگشت اشاره ایشان بود و گوشم به فرمان و وقتی هم که حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب شدند، من خودم را سرباز ایشان می دانم و همه آرزویم این است که تلاش کنم که گرد کدورت بر چهره ایشان ننشیند.
 
محمد صادقی اضافه کرد: هر کاری از دستم برآمد انجام دادم و در هیچ دوره ای به ساده ترین قشر مردم و نخبگان جامعه قولی نداده ام؛ گفته ام سربازم و هر آنچه که تکلیفم باشد ادای تکلیف می کنمتلاشم این بود در مجلس کاری بکنم که راه امام باقی بماند و فرمایش امام زمین نماند تلاشم را کرده ام و فکر می کنم در این زمینه توفیقات زیادی داشته ام.اکنون نیز همین راه را ادامه دهم.
 
وی با اشاره به این که مجلس هم نیز جبهه جنگ است و می خواهیم در این سنگر نیز دفاع بکنیم، تصریح کرد: مجلس البته یک سنگری است که تیغ دو لبه استگاهی مواقع افرادی پیدا می شوند که امکانات هسته ای ما را دو دستی تقدیم بیگانه می کنند یا کسانی پیدا می شوند که با همه وجودشان خودشان را وقف انقلاب می کنند.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز بیان کرد: مجلس سه دسته نماینده  کلی دارد که دسته اول، کسانی که فکر می کنند به خوان نعمت رسیده اند و از این فرصت چهارساله استفاده می کنند برای اینکه  برای خویشاوندان کاری انجام دهند که شاید10یا 20درصد این گونه هستند.
 
محمد صادقی اظهار کرد: دسته دوم که تعدادشان کم نیست، چشم به دست مردم و به ناموس مردم ندارند و به کشور خیانت نمی کنند اما واقعا گاهی اوقات تابع گروه اول هستند و گاهی اوقات تابع گروه سوم که این ضعف مجلس است.
 
وی گفت:دسته سوم کسانی هستند که تمام هستی خود را برای مجلس می گذارند از زن و بچه های خود می گذرند، منافع مالی و اقتصادی خودمی گذرند و نمی گذارند حرف حق رهبر انقلاب روی زمین بماندتلاش من این بوده جز گروه سوم باشم و در جهت اجرای منویات امام و پیشرفت کشور حرکت کنم.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز در پاسخ به سوال مبنی بر این که عضو کدام کمیسیون می شوید، افزود: به دلیل این که پزشک هستم، عضو کمیسیون بهداشت می شوم.
 
محمد صادقی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا به دلیل نداشتن سبد رای از کازرون ثبت نام نکرده اید، ادامه داد: اگر برگردم به حوزه انتخابیه کازرون، با وجود رفقایی که داریم و مردم منطقه ای که به آن ها تعلق دارم، اصرار دارند که برگردم و قطعا با وجود اعلام لیست های تایید صلاحیت ها، رای می آورم.
 
وی با بیان این که با توانی که در خود دیده ام، اگر از مرکز استان تصمیماتی گرفته شود کل استان را در بر می گیرد، قطعا موثر تر خواهم بود، اضافه کرد:مطمئن هستم که در حوزه انتخابیه شیراز رای می آورم و هیچوقت برای گرم کردن تنور انتخابات نیامدم.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا رئیس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی بودید که از ائتلاف پیروی نکرد و به بدنه اصولگرایی ضربه زد، تصریح کرد: زمانی رئیس ستاد انتخاباتی آقای ولایتی بودم که در همه کشور ائتلاف تمامی اصولگرایان بر این بود که آقایان قالیباف، ولایتی و حداد عادل با هم ائتلاف کنند.
 
محمد صادقی بیان کرد: من جز افزاد شورای سیاست گذاری اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری بودمولایتی از نظر من جز ثابت قدم تریم یاران و از محارم مقام معظم رهبری است.
 
وی با بیان این که ولایتی نقاط ضعفی نیز دارد و به او نیز گفته ام، اظهار کرد: در این قضیه بنا بود بنده مسئول و نماینده کار های ولایتی را باشم اما بعد از این که وارد شدم، عنان کار را از ما گرفتندبنده، دکتر بروجردی و دیگران را کنار زدند و به صورت علنی حاشیه نشین شدم و در هفته آخر نزدیک به انتخابات اصلا در جریان برنامه ها نبودم.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا در شیراز روی بزرگان، تولیت آستان احمدی و دیگران حساب می کنید، گفت:روی مردم عادی، حزب اللهی و دل سوخته انقلاب حساب می کنمهنوز با آیت الله ایمانی نیز درباره این که به صحنه بیایم و یا نیایم، یک کلمه صحبت نکرده ام.
 
محمد صادقی در پاسخ به سوالی دیگر در مورد خوش خدمتی ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری به هاشمی رفسنجانی و قرابت خودش به هاشمی رفسنجانی، افزود: هاشمی ذخیره این انقلاب است و خیلی بزرگ هستند ولی یک کسی می شود مثل زبیر که اجر خود را که در راه اسلام به دست آورده بود ضایع کرد و هاشمی هم همین وضعیت را داردهاشمی امروز به ضد نظام تبدیل شده است و من بار ها با پسر های وی صحبت کرده ام که شما پدرتان را تا لبه پرتگاه برده اید و نکنید این کار ها.
 
وی اضافه کرد:نظریه شورایی کردن رهبری کار بسیار اشتباه و خطرناکی استممکن است از نظر فقهی جای بحث داشته باشد و نظریاتی باشد اما نباید هر نظری را به وسط جامعه کشانداین حرکت و موضع هاشمی کار بسیار اشتباهی است.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز در مورد ولایتی نیز اضافه کرد:ما تمام تلاش خود را کردیم که به یک انسجام و وحدتی برسیم ولی نشدبعد از انتخابات هم علی رقم تمام احتراماتی که برای ولایتی قائل هستم، 3 یا چهار تا نیم ساعت همدیگر را دیده ایم.
 
محمد صادقی با بیان این که ولایتی محرم رهبر انقلاب است، تصریح کرد: بسیاری از ملاقات هایی که در سوریه، یمن و عراقی هست،آقای ولایتی حاضر استحال اگر یک جایی اشتباه می کند و کاری را انجام می دهد، نباید پای کل مسائل گذاشتدر ملاقات با پوتین تنها کسی که حضور داشت، دکتر ولایتی بودبعد از اتفاقاتی که در سوریه افتاد، مامور از طرف رهبر انقلاب دکتر ولایتی بود و این ها نشان می دهد که وی همچنان محرم رهبری هستند.
 
وی در پاسخ به سوالی در مورد مواضع لاریجانی که در همه حال با همه جناح های سیاسی است، بیان کرد: علیه لاریجانی موضعی نمی گیرم و وی را زیر لوای این نظام قبول دارمدر مواردی که ایشان موضع غلطی دارند بارها هم به خودشان گفته املاریجانی به هاشمی و اصلاح طلبان اعتماد می کند و این غلط است.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز درباره اصولگرا بودن لاریجانی نیز اظهار کرد:لاریجانی اصولگرا و نسبت به رهبری بسیار آدم وفادری است اما در بعضی از مواضع اشتباهاتی دارد.
 
محمد صادقی در مورد اعتماد لاریجانی به خانواده هاشمی، گفت: به لاریجانی گفته ام آیا فکر می کنی خانواده هاشمی به تو رای می دهند و یا تو را قبول دارند؟ اگر فکر می کنید که در مجلس اصلاح طلبان وارد بشوید و آن ها تو را رئیس مجلس بکنند، سخت اشتباه می کنید.من این مواضع لاریجانی را قبول ندارم و وی باید برود با بدنه نیروی های حزب اللهی و هیئتی ارتباط برقرار کند نه این که منتظر باشد آن ها با او ارتباط برقرار کنند.
 
وی در مورد برجام و رای خود به برجام گفت: من به برجام رای منفی دادم و رسما به هیئت رئیسه مجلس نامه نوشتم و گفتم رای شما را قبول ندارم.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز با بیان اینکه ما برجامی را قبول داریم که رهبر انقلاب اعلام کردند نه برجام دولت را، افزود: در زمانی که بیکاری، تورم، انحرافات اخلاقی، مسائل امنیتی شرایط کشور را ویژه کرده بود، ما پای میز مذاکره برجام رفتیم.کسانی بودند که می خواستند به نظام ظلم کنند همه مسائل و مشکلات را به رهبری وصل کنند، اما رهبری با هوشمندی اجازه مذاکره را دادند و این فضا از دولت قبل آغاز شد.
 
محمد صادقی ادمه داد: دولت روحانی اسیر نگاه طرف مقابل شده است و من این را غلط می دانم.حتی اگر برجام هم به نتیجه برسد، نباید سرنوشت کشور را به برجام گره بزنیم  و باید دستمان به زانوی خود باشد و به اساتید، کارگران، دانشجویان و کشاورزان خودمان اتکا کنیمما باید تولید کنیم تا اشتغال ایجاد شود و سپس صادرات را راه اندازی کنیم
 
وی اضافه کرد: با این اوضاع من نگران وضع موجود هستم و معتقدم که طرف مقابل به ما میدان نمی دهد و با شیطنیت ها و موضوعاتی دیگر نظیر حقوق بشر، موشکی، لبنان، سوریه و عراق باز ما را تحریم می کنند.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز تصریح کرد:کشور های مقابل امروز در رقابت با هم هستند تا صادرات به ایران داشته باشند و نگران این هستیم که کشور 70 میلیونی ایران، بازار خوبی شود برای خودروهای پژو، سیتروئن و غیره.معتقدم که باید حتما این فضا را کنترل کنیم و سرمایه برای مصرف اصلا به نفع ما نیست.
 
محمد صادقی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که نظر شما درباره دیپلماسی خارجی و تنش زدایی با آمریکا چیست، بیان کرد: شعار الله اکبر و مرگ بر آمریکا به هیچ وجه از نگاه ما پاک نخواهد شد و آمریکا همچنان شیطان بزرگ و اسرائیل هم فرزند نامشروع آن است. ما از جنبش های مقاومت حمایت می کنیم و از کسی هم باکی نداریم. هیچ وقت با آمریکا مصالحه نمی کنیم و با دیدار های ظریف و جان کری به شدت مخالفیم. ظریف را بار ها به کمیسیون امنیت ملی دعوت کرده ایم و از وی توضیحات خواسته و به تکلیف خود عمل کرده ایم.
 
وی در مورد نقض برجام از سوی طرف مقابل و اقدامات نمایندگان، اظهار کرد: رهبر انقلاب هیاتی را مشخص کرده اند که در این هیات از فرمانده سپاه تا رئیس جمهور، لاریجانی، جلیلی و غیره مسئول هستند تا رصد کنند و به رهبر انقلاب گزارش بدهند.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز با اشاره به این که آیا شما صلاح می دانید که ظریف را استیضاح کنیم، گفت: ما از همه ابزار های مجلس از جمله سوال، نطق، تدبیر و جلسه استفاده کردیم اما در زمان کنونی اصلا به صلاح کشور نیست که ما وزیر امو خارجه را استیضاح کنیم و رهبر انقلاب نیز با این استیضاح مخالف هستند.
 
محمد صادقی در انتقاد دانشجویی مبنی بر این که مجلس اصولگرا و همکاران شما در مجلس رئیس جمهور مملکت را چندین بار هو کردند و آیا واقعا این قدر ناتوانند که وزیر امور خارجه را استیضاح کنند، افزود: در پرسشی که از آقای ظریف داشتیم، می خواستیم به وی کارت زرد بدهیم و ما با این که از پاسخ های وزیر امورخارجه قانع نشده بودیم اما به خاطر این که به صلاح نبود، به اجبار پذیرفتیم که قانع شده ایم.
 
وی در پاسخ به انتقاد دیگری یک از دانشجویان مبنی بر این که همکاران شما ظریف را خائن خواندند و برای نظام هزینه ایجاد کردند و رهبری در این برهه هزینه های شما را رفع کردند، ادامه داد: نه خائن خواندن ظریف را قبول دارم نه تقدیس آن را. مجلس 290 نماینده دارد که هیچ کس بر دیگری تسلط ندارد.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز اضافه کرد: در مورد سیاست های کلان رهبر انقلاب سه قانون خروج از رکود، اقتصاد مقاومتی و اصلاح قوانین مالیاتی داشته ایم تا بتوانیم اقتصاد را از نفت خارج کنیم و تلاش هم می کنیم تا این طرح ها اجرا شود و اکنون نیز این طرح ها در دستور کار است.
 
محمد صادقی در مورد هزینه های تبلیغاتی و شام هایی که توسط ستاد وی راه اندازی می شود، تصریح کرد: تا کنون یک ریال برای چنین کاری خرج نکردمبه همه گفتم نه پول دارم و نه به دیگران وعده مقام و پست می دهم. مشکلات مالیاتی و دادگاهی کسی نیز حل نمی کنم ولی اگر کسی من را با این مواضع می پسند به من رای بدهد.
 
وی در پاسخ به انتقاد دانشجویی مبنی بر این که ما با بسیجی ترین نماینده روبرو هستیم نه محافظه کار ترین و چرا از همان ابتدا جلوی مذاکرات بی حد و اندازه ظریف و جان کری را نگرفتید، بیان کرد: مجلس 290 نماینده دارد و من که نمی توانم گردن بقیه را بگیرم که شما چرا مثل من رای ندادید. اگر من حرفی زدم که خلاف بوده گردن من رابگیرید.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز اظهار کرد: من در تمام دعوا های مجلس بوده ام اما کار من این نیست که داد بزنم بلکه داد زدن و کار هایی که آقای رسایی بعضا انجام می دهد را منطقی نمی دانم. نطق کردم، صحبت کردم و حرف های خودم را زده ام.
 
محمد صادقی در واکنش به باز کردن سایتی مبنی بر این که وی به برجام رای مثبت داده است، گفت: دروغ است و من مکتوب به هیات رئیسه در این مورد نامه زده ام و در سایت مجلس هست.
 
وی در مورد استعفای خود در زمان انتخاب افشانی به استانداری فارس، توصیح داد: ما روز اول گزینه مان در دولت تدبیر و امید،آقایان نوذری، قاسمی و سردار وحیدی بود و جلسات متعدد گذاشتیم و بعد از رای گیری در مجمع نمایندگان استان، آقایان نوذری و قاسمی 11 رای آوردند و ما این را به وزیر کشور انتخاب کردیم اما بعد از چند روز اعلام کردند که احمدی استاندار فارس می شود. من، آقایان قادری و ذوالانوار خیلی سعی کردیم احمدی استاندار نشود اما شد.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز ادامه داد: زمانی که احمدی رفت من سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران بودم که بعد از خطبه ها به آقای وزیر کشور گفتم این چه بلایی است که سر استان فارس می آورید که وی گفت رفقای خودتان آقای نوذری را نپذیرفتند و آمدند گفتند احمدی برای فارس خوب است و دولت دیگر استاندار هم فکر شما را نمی پذیرد.
 
محمد صادقی با بیان این که رحمانی فضلی گفت ما می خواهیم افشانی را معرفی کنیم و اما ما مخالفت کردیم، اضافه کرد: من، آقای قادری و رضایی نماینده جهرم قرار شد یک لیست 5 نفره که دولت بپذیرد را به وزارت کشور معرفی کنیم که در شاهچراغ (ع) با حضرات آیات دستغیب و ایمانی جلسه گرفتیم و 5 نفر نظیر آقایان رضائیان سرپرست استانداری، وکیلیان استاندار سمنان، جلالی نماینده سابق و فروزان معاون استانداری را معرفی کردیم.
 
وی با اشاره به این که برخی ها بد قولی کردند و با وجود این که قرار بود این جلسه محرمانه باشد، یک ساعت بعد از جلسه اسامی روی سایت ها بود، تصریح کرد: وزیر کشور از طرف دولت مورد خطاب قرار گرفته بود که یعنی چی  شما اختیار کشور را به دست نماینده ها دادید که آنها استاندار مشخص کنند؟ وزیر کشور هم عصبانی شده بود آمده بود در صدا و سیما گفت ما کار خودمان را می کنیم نماینده های مجلس هم کار خودشان را بکنند.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز ما نظرمان این بود که وزیر را استیضاح کنیم ولی استیضاح رای نیاورد ولی دوستان در قضیه استعفا تند روی کردند، بیان کرد: با این موضوع که جلسه را ترک کنیم موافق بودم  وبا استعفا بدیم نه ، وقتی در جلسه اعلام شد احساس کردیم اگر خلاف نظر مجمع حرفی بزنیم ممکن است جمع از هم بپاشد وبعدش دست های مختلف از نماندگان مجلس از بیرون داخل به ما فشار آوردند و باز هم اتفاق افتاد که دیدید.
 
محمد صادقی در پاسخ به دانشجویی با بیان این که من اصطلاح جام زهر را برای برجام قبول ندارم، اظهار کرد: برجام یک روش  غلط بود و ناپسند بود ولی اینکه ما بگوییم جام زهر بود اشتباه و حرف دشمن را می زنیم. این به مصلحت نظام نیست که برجام را جام زهر بنامیم
 
وی گفت: هرجایی که رهبر انقلاب موضع گیری کردند من تمام توانم را در اختیار می گیرم تا فرمایشات آقا را انجام دهم و حرف آقا روی زمین نماند. در مورد برجام زمانی که نطق کردم سه روز قبل از خطبه های رهبر انقلاب در عید فطر بود . از دفتر رهبری زنگ زدند و از من به خاطر مواضع تشکر کردند و گفتند مواضع شما عین مواضع رهبری است.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز افزود:جریان اصولگرایی یک طیف بسیار وسیعی است؛ یک طیف مثل آقای رسایی می دانم یک طیف را مثل آقای لاریجانی که به هر دو طیف نقد وارد استآقای رسایی انتهای طیف اصول گرایی است، یک عده از این طرف هستند یک عده هم در یک طرف دیگر و یک عده هم وسط که از نظر من وسط حرکت کردن کار درست است.
محمد صادقی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا شما قبول دارید که اصول گرایان فعلی محافظه کار هستند، اضافه کرد:  نمی توانم به این قدرت که شما گفتید با شما هم نظر باشم ولی متاسفانه مصلحت اندیشی در بین ما بسیار زیاد دیده می شود.
 
وی در مورد دردهای اصلی و مهمترین فعالیت خود ادامه داد: دردهای اصلی کشور مردم از همان چیزی رنج می برند که استان های همجوار و همچنین استان ما از آن رنج می برد و این بیکاری، رکود است. متاسفانه چندین کارخانه در استان تعطیل شده است و باید این کار ها راه اندازی شود.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز تصریح کرد: در مورد بیکاری هیچ کاری نمی توانیم بکنیم مگر اینکه چرخ های کشور را به حرکت در آوریم. ما قانون تصویب کردیم که بخش هدفمندی یارانه های تولید به تولید بازگردد. متاسفانه دولت مخالفت کرد و دوباره رای گیری کردیم ما گفتیم 30درصد از بخش هدفمندی یارانه ها باید به تولید برگردد. ما دنبال این هستیم تا زیر ساخت های توسعه استان فارس را نظیر راه آهن، جاده ها، تولیدات و حمایت از کارخانه ها بالا ببریم.
 
محمد صادقی در این بخش برخی از خبر های رسانه ها نظیر رای مثبت به برجام، قول ها و شعار های انتخاباتی دوره ها قبل که یکی از رسانه های محلی منتشر کرده بود و نشر و دیدگاه خود درباره حضور از حوزه انتخابیه شیراز را تکذیب کرد و گفت تکذیبه رسمی و کتبی از طرف دفتر وی به رسانه ها ارسال شده است.
 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز در انتهای جلسه به سوالات تک کلمه پاتوق مطالبه دانشجویی که به سبک صندلی داغ توسط مجری نشست اجرا شد، پاسخ داد که در زیر آمده است.
سوال «علی لاریجانی»؟            پاسخ: «سیاست مدار دارای اشکال»
سوال « هاشمی رفسنجانی »؟            پاسخ: « سرمایه ای که خودش را به هدر داد»
سوال « احمدی نژاد»؟            پاسخ: « رئیس جمهوری که خودش را به هدر داد »
سوال « احمد زاده کرمانی»؟            پاسخ: « آدمی که در جای خودش نبود »
سوال « آیت الله جنتی»؟            پاسخ: « سپر بلای انقلاب»
سوال «مشایی»؟            پاسخ: «عامل بدبختی اصولگرایان»
سوال «برجام»؟            پاسخ: « عاملی که باعث شده اصولگرایان بیش از هم به جان هم بیفتند»
سوال « سید علی محمد دستغیب»؟            پاسخ: « خدا از سر تقصیراتش بگذرد»
سوال « مجمع تشخیص مصلحت نظام»؟            پاسخ: « یکی از نهاد های نظام»
سوال « حزب موتلفه»؟            پاسخ: « از احزاب ریشه دار انقلاب»
 

انتهای پیام/
ارسال نظرات