در یادواره شهدای افلاکیان خاکی و استقبال و تشییع مدافع حرم مطرح شد

جنگ امروز جنگ عقیده هاست

حجت‌الاسلام سید‌محمد میر‌علی‌اکبری در یادواره‌ی شهدای افلاکیان خاکی و استقبال و تشییع شهید مدافع حرم در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان خمین گفت: شهدا با غیرت و قدرت در مقابل دشمنان جنگیدند و امنیت امروز را مدیون شهدایی هستیم که در مقابل دشمن از مرز و بوم خود دفاع کردند.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۰۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
راوی سیره شهدا با اشاره به جنگ نرم دشمنان افزود: در جنگ امروز قرارگاه تغییر یافته و دیدگاه جایگزین آن شده‌است و دشمن با برنامه‌ریزی‌های دقیق خود در حال تغییر دیدگاه و عقیده‌ی شیعیان و مسلمانان است. 
وی گفت: هشت سال دفاع مقدس برای حفظ مرزها بود و امروز جنگ مرزهای فکری شکل گرفته است. 
میر‌علی‌اکبری با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با بیش از دو میلیارد مسلمان به‌ویژه شیعیان و خاص بیش از 70 میلیون ایرانی، دلیل همه‌ی این دشمنی‌ها را سه شعار اعتقادی و مبنایی عنوان کرد و گفت: این سه شعار اشهد ان‌ لا اله الله، اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علی ولی الله  است.
این استاد حوزوی اطاعت و پیروی از ولایت، ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌ها و تجاوزگری‌ها، عزت‌مداری و تقدیم بیش از 200 هزار شهید در طول دفاع مقدس را حاصل پای‌بندی به این سه شعار مقدس دانست و تأکید کرد: دشمن می‌داند اگر پرچم این گفتمان در سراسر جهان برافراشته شود دیگر نام و نشانی از ظالمان و مستکبران جهانی نخواهد ماند. 
میر‌علی‌اکبری اظهار کرد: دشمن هیچگاه دست از عناد با اسلام و ملت آزاده‌ی ایران برنداشته و نخواهد برداشت. و امروز دسیسه‌های فراوانی را برای تباهی تفکر جوانان و نوجوانان کشور ما در سر می‌پروراند.
وی تصریح کرد: زمانی که فکر ما به اهل بیت (ع) باشد، دشمنان نمی‌توانند بر ما غلبه پیدا کنند. چون انسان حاضر است جان خود را هم بدهد. 
راوی سیره‌ی شهدای قم با توصیه و تأکید به جوانان گفت: انس با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و جنگ زدن به دامان اسلام و اهل بیت در این برهه‌ی زمانی انسان را از گرداب‌های سهمگین دشمنان نجات خواهد داد. 
وی اذعان کرد: وجود این امنیت و آرامش در کشور را مدیون امام راحل (ره) و شهدا هستیم. و یکی از دغدغه‌های اصلی دشمن انزوای فرهنگ شهادت طلبی در جوانان مسلمان ایرانی و دوری آنان از فرهنگ دینی است. مواظب باشیم که دین ما سقوط نکند و ایمان از ما گرفته نشود.   
یادواره‌ی شهدای افلاکیان خاکی خمین به همت بسیج جامعه‌ی زنان حوزه‌ی مقاومت حضرت زهرا (س) و سپاه ناحیه خمین برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار