خبرهای داغ:
رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ گفت: همایش ازدواج آسان و سبک زندگی سالم با هدف ایجاد فضای مثبت در ازدواج و ترویج ازدواج مناسب در بین جوانان در کبودراهنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۰۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ، همایش ازدواج آسان و سبک زندگی سالم که با همکاری دانشگاه پیام نور کبودراهنگ و در محل سالن اجتماعات دانشگاه با حضور دانشجویان، رابطین سلامت ادارات و عموم مردم بود برگزار شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ در این همایش با بیان اینکه این برنامه‌ها می‌تواند تلنگری برای ازدواج جوانان باشد، گفت: با تاکید بر آموزش مهارت‌های زندگی و ارائه خدمات مشاوره‌ای بر مبنای فرهنگ و ارزش‌های اسلامی ایرانی و ارتقاء امید به زندگی در جوانان می توان تا حدی مشکلات آنان را رفع کرد.

حسن بهرامی با تأکید بر اهمیت مسئله شناخت ابعاد مختلف شخصیتی و اجتماعی زن و مرد در ازدواج، شناخت خانواده و آگاهی یافتن از زمینه و بستر تربیتی طرفین را بسیار حائز اهمیت دانست.

وی افزود: خانواده‌ها باید با سهل‌گیری نسبت به برخی شروط و رفتارهای غیر فرهنگی که در حیطه آداب و رسوم ایرانی- اسلامی نمی گنجد، نسبت به فراهم‌سازی زمینه ازدواج جوانان اقدام کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد فضای مثبت در ازدواج، ترویج ازدواج مناسب در بین جوانان در راستای ارتقاء شاخص های سلامتی در جوانان، توجه به علل افزایش ازدواج، رفع موانع ازدواج و افزایش ازدواج، افزایش آگاهی در راستای ارتقای سلامت مادران، کاهش سن بارداری و پیشگیری از معضلات اجتماعی و ایجاد سلامت عنوان کرد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه جوانی، پویایی و بالندگی جمعیت به همت واحد بهداشت مدارس در کنار برگزاری این همایش تصریح کرد: تعدادی از واحدهای مرکز بهداشت شهرستان با برپایی غرفه های آموزشی، بروشورهای آموزشی خود را به بازدیدکنندگان ارائه کرده‌اند.

در پایان این مراسم نیز موسیقی زنده توسط گروه هنری اجراء شد و به قید قرعه به شرکت کنندگان این همایش که فرم ثبت نام را پر کرده بودند، جوایزی از سوی مرکز بهداشت شهرستان اهداء شد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات