همایش بازنشستگان سپاه شهرستان دشتستان برگزار شد + تصاویر

همایش بازنشستگان سپاه دشتستان با حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس از طرف کانون بازنشستگان شهرستان دشتستان در امام زاده ابراهیم برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۴۸۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرنگار بسیج دردشتستان، فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه دشتستان در این آیین گفت: بازنشستگی یک بهانه و گذر از یک دوره به دوره دیگر است و تازه اول راه است، زیرا یک عمر تجربه نباید کنار گذاشته شود بلکه باید مدون  و به نسلهای آینده منتقل شود.

نعمت الله غلامپور افزود: منظور از تجربه فقط تجربه مادی نیست بلکه تجربه معنوی نیز مد نظر است، آن امدادهای غیبی که در عملیات ها به داد رزمندگان می رسید، آن نماز شب ها و آن راز و نیازهای آتشین رزمندگان در دل شب ها و آن همه عظمت نباید فراموش شود.

وی با بیان اینکه در جنگ فرهنگی به کمک بازنشستگان نیاز است خاطر نشان ساخت: در جنگ با دشمن ما مامور به تکلیف هستیم و مامور به نتیجه نیستیم و وظیفه داریم در رکاب ولایت با دشمن به خصوص در جنگ فرهنگی مبارزه کنیم، همانطور که در جنگ هشت ساله این کار را کردیم و پیروز شدیم.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان نیز گفت: دوران بازنشستگی زمان خانه نشینی نیست بلکه دوران بالندگی و استفاده از تجربیات است.

سید مهدی حبیبی با استناد از فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: بازنشستگان باید خود را عضوی از سپاه بدانند و اعضاء شاغل نیز باید آنها را جزئی از خود بدانند و ارتباط آنها حفظ شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی اکنون قدرت اول منطقه است و این نشانه عزت و از خود گذشتگی پاسدارانی است که تمام عمر خود را صرف اسلام و انقلاب کردند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار