به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد؛

دیدار دانش آموزان بسیجی حوزه کوثر شاهرود با خانواده شهید بابامحمدی

در گرامیداشت دهه مبارک فجر دانش آموزان بسیجی واحد امیدان جمهوری اسلامی بسیج دانش آموزی حوزه کوثر با خانواده شهید بابامحمدی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۳۳۴۷۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حوزه بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود به مناسبت دهه مبارک فجر به اتفاق دانش آموزان بسیجی واحد امیدان جمهوری اسلامی با خانواده شهید مهدی بابامحمدی دیدار کردند.

در این دیدار که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد مادر شهید مهدی بابامحمدی با تشکر از حضور بسیجیان به خاطراتی از شهید پرداخت و اظهار کرد: شهدای ما رفتند تا اسلام و انقلاب باقی بماند و شما دختران عزیز نسل چهارم انقلاب باید پیام شهدا را بدانید و بدان عمل کنید.

وی افزود: شهدا از ما می خواهند را حجاب و عفاف خود را رعایت کنیم و بر این نکته تاکید داشتند که سرخی خونشان به سیاهی چادرها گره خورد است و باید مراقب باشیم که مدیون شهدا نباشیم

مادر شهید بابامحمدی تاکید کرد: تداوم راه امام راحل و شهدا با توجه به گفته ها و وصیت نامه های آنان است و شما دانش آموزان باید به این نکته مهم توجه داشته باشید و ادامه دهنده راه آنان در گفتار و رفتار باشید.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی خواهران کوثر نیز در این دیدار با تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران گفت: دیدار با شما خانواده ها شهدا افتخاری برای ما و دانش آموزان است تا این فرهنگ متعالی نسل به نسل منتقل شود و بدانیم که ما از برکت وجود چه انسانهایی اکنون در آرامش و رفاه و امنیت به سر می بریم.

زهرا سلیمانی پور افزود: شهدا رفتند و کار او را انجام دادند و ما امروز هستیم که باید ادامه دهنده راه آنان باشینم و با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان بر علیه فرهنگ اسلام و جهاد باید در این مسیر استوار باشیم و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همت گماریم.

در پایان این دیدار هدیه ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد و برای شادی روح پدر شهید که تازه به رحمت خدا رفته اند آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار