امام‌جمعه موقت شاهرود در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: راه و روش امام خمینی (ره) تاریخ‌مصرف ندارند و برای همیشه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۳۳۴۶۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی با تأکید بر اینکه بیانات قصار و منطق امام علی (ع) و رسول‌الله همیشه ماندگار است افزود: باوجود دشمنی‌های زیاد با انبیا، الهی (ع)، راه مولای متقیان و پیامبر اکرم (ص) همیشه ماندگار خواهد ماند و در همه عصرها و زمان‌ها کاربرد دارد.

وی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، یاد و خاطره امام، شهدا و انقلاب اسلامی را گرامیداشت و گفت: یاد و خاطره و بیانات امام خمینی (ره) تاریخ انقضا ندارد و هرکسی هم که خود را به امام و دین متصل کند اگر در عمل خود اخلاص داشته باشد او نیز تاریخ‌مصرف نخواهد داشت.

وی با اشاره به خاطراتی از امام خمینی (ره) بیان کرد: راه امام خمینی (ره) به علت هم راهی با راه پیامبر (ص) تمام‌نشدنی و تحریف نشدنی است و هر چه قدر که دشمنان با راه و بیانات امام دشمنی داشته باشند، راه امام همیشه ماندگار است.

امینی با اشاره به اینکه شهدا همیشه زنده‌اند افزود: دهه فجر و حوادث 37 ساله انقلاب اسلامی شاهد این مطلب است که هرکسی به‌اندازه نفوذ خود در قلب‌ها می‌تواند در ذهن‌ها ماندگار باشد و به خاطر همین همیشه یاد و خاطره انقلاب اسلامی و امام شهیدان و شهدا ماندگار است.

در این مراسم که به کوشش معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تدارک دیده شده بود، علاوه بر اجرای بخش‌های طنز و مسابقه، کلیپ انقلاب و دهه فجر نیز پخش شد و از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد نظری مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه در طول دوران تصدی تقدیر به عمل آمد.

در پایان اساتید، کارکنان و دانشجویان با حضور در مقبره شهدای گمنام دانشگاه، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها