جانبازان اسناد زنده ایثارگری در دوران دفاع مقدس هستند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار جانبازان را سند زنده ایثارگری در دوران دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۸۶۳۳۴۵۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ خدابخش مرادی در دیدار مسئولین استانی از خانواده همکاران جانباز سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: جانبازان اسناد زنده از مجاهدت و ایثارگری در دوران دفاع مقدس هستند که همه ما مدیون و وام دار رشادت ها و ایثارگری های آنها هستیم .

وی با بیان اینکه تکریم خانوده های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران وظیفه تک تک مسئولین می باشد بر رفع مشکلات آنان تاکید کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی نیز در این دیدار با اشاره به ارزش ایثار و جانبازی بیان کرد: همه‏ى ما، باید قدردان ایثارگران و جانبازان باشیم كه با جان و توان و زحمات خودشان، این امكان را براى ما فراهم آوردند تا در سایه فدارکاری آنها در امنیت کامل در جهت اهداف مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

غلامرضا محمدی افزود: صبر و استقامت جانبازان موجب سربلندى و افتخار اسلام است.

گفتنی است به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به منظور تجلیل از مقام شامخ جانبازان و ایثارگران معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تامین اجتماعی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همراهان در جانبازان اداره تامین اجتماعی استان حضور یافتند و از رشادتهای آنها در پاسداری از دین و میهن در طول هشت سال دفاع مقدس تجلیل بعمل آوردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار