امام جمعه آبدان گفت: شهدا نور هستند وانسانها با نزدیکی به نور میتوانند خود را نورانی نمایند انها زنده هستند که از رزق پروردگار استفاده می نمایند و خوشا به حال کسانی که از این نورانیت بهره میگیرند وخود را به دریای معرفت شهدا متصل مینمایند.
کد خبر: ۸۶۳۳۳۲۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام حمیدی نژاد در یادواره شهدای بخش آبدان با اشاره به مقام شهدا و لزوم تکریم خانواده شهدا، خاطر نشان کرد: حضرت آقا گفته‌اند که تکریم شهیدان به این معنی است که ملت بزرگ در برابر زورگویان سر خم نکند و حقیقتاً هم باید خانواده شهدا مورد تکریم قرار گیرند.

وی  درادامه به مسئله انتخابات پیش رو اشاره کرد وافزود امروز مردم با بصریت وولایت مدار مواظب هستند که دشمنان خدشه ای به این نظام وارد نکنند زیرا مردم با شهدا عهد بسته اندکه خود را تابع ولی امر وجانشین امام زمان عج قرار دهند.

وی افزود:حضور در انتخابات پاسخ دندان شکنی به سران جبهه استکبار است و نشان دهنده این است که مردم بعد از ۳۷سال همچنان به این نظام عشق می ورزند و آن را با جان ودل قبول دارند.

وی درباره موضوع انتخابات 7 اسفند گفت: حضور در انتخابات درسی است که شهیدان و امام شهیدان به ما داده‌اند و تا یاد شهدا در کشور ما پابرجا باشد و سایه رهبری بر سرمان باشد ما از هیچ دشمنی نمی‌هراسیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات