کسانی که دین مدار، استکبار ستیز، انقلابی ،خط امامی و منافع اسلام و انقلاب اسلامی را برمنافع شخصی و جناحی ترجیح می دهند باید مورد انتخاب قرار گیرند.
کد خبر: ۸۶۳۳۲۸۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹


خبرگزاری بسیج مازندران، سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین بابایی در گفتگو با سید حسینعلی تقوی خبرنگار بسیج سپاه کربلا پیرامون شاخصه نامزد اصلح گفت: مقام رهبری در مورد بررسی اصلح بودن نامزد های انتخابات فرمود مردم کسانی را انتخاب کنند که مقید به دین انقلابی و در خط امام بوده و متدین باشند.

فرمانده سپاه کربلا افزود: با تمام وجود امام و خط او را قبول دارند اگر همه اینها در کنار هم باشند مجموعه ان فردی شایسته برای حضور درمجلس می تواند باشد اما اگر فردی دارای دین حداقلی و عرفی بوده و خط امامی نباشد یا در موضوع انقلاب و نظام بی تفاوت بوده یا قبولش نداشته باشد به درد مجلس شوراتی اسلامی نمی خورد .

سردار بابایی تاکید کرد: اگر این فرد امام و مقام معظم رهبری را قبول نداشته باشد قطعا در مسیر نظام و انقلاب نیست زیرا نظام و خط امام و انقلاب را با نام امام و تبعیت از مقام معظم رهبری می شناسیم لذا همه هدف این است، کسانی با انتخاب درست مردم به مجلس راه یابند که افراد دین مدار، استکبار ستیز، انقلابی ، خط امامی و منافع اسلام، انقلاب و نظام را به منافع شخصی و جناحی ارجحیت دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها