مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق بوشهر:
گام‌نیوز: مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: برخی می‌خواهند با خاطره‌ سازی خط امام(ره) را منحرف کرده و راه ارتباط با استکبار را هموار کنند.
کد خبر: ۸۶۳۳۲۸۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر صبح امروز در رزمایش گردان امام حسین(ع) 116 شهرستان دشتستان، اظهار کرد: بسیجیان در همه زمان‌ها و عرصه‌ها نگاهشان به نگاه و فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و هست.


حجت‌الاسلام اعلمی‌نژاد با بیان اینکه انسان‌های بزرگ، ولایتمدار و یکتاپرست که دل در گرو دین خدا دارند کارها و حرکاتشان بزرگ و تاثیرگذار است، ادامه داد: این افراد سبک زندگی آزادمردی، عزت‌مداری و اقتدار را در جامعه ترویج می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه امام(ره) به خاطر توکلی که به خدا داشت حرکت انقلابی ایشان نیز بزرگ بود، خاطرنشان کرد: حرکت امام(ره) برای نجات بشریت و مستضعفین جهان رقم خورد.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب ما برای مستضعفین عزت و سربلندی به ارمغان آورد، افزود: دغدغه امام(ره) این بود که مومنان زیر دست کفار در ذلت و خواری نباشند.


حجت‌الاسلام اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه  مومنان نباید تسلط بر مومنان داشته باشند، تصریح کرد: کسانی که بزرگند در دنیا سختی‌های بزرگ تری نیز دیده‌اندتا بتوانند مردم را هدایت کرده و مردم را با سختی‌ها آشنا کنند.


وی با اشاره به اینکه برخی تمام همت خود را بر فتنه‌اگیزی متمرکز کرده‌اند در حالی که خود را پیرو  امام(ره) می‌دانند، گفت: برخی می‌خواهند با خاطره‌سازی از خود، خط امام(ره) را منحرف کرده و راه ارتباط با استکبار را هموار کنند.


این مقام مسؤول با بیان اینکه انتخابات در کشور ما همیشه پرشور بوده، هست و خواهد بود، یادآور شد: یک رأی ما در انتخابات نقطه عزت و سربلندی نظام ما در برابر استکبار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها