به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد

نشست بصیرتی خط امام(ره)

نشست روشنگری خط امام(ره) در کنار قبور مطهر شهدای گمنام حسینیه امیرچقماق یزد با حضور بسیجیان حوزه های تابعه ناحیه ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۱۴۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: نشست روشنگر خط امام (ره) در کنار قبور مطهر شهدای گمنام حسینیه امیرچقماق یزد با حضور بسیجیان حوزه های تابعه ناحیه ثارالله برگزار شد.

در ابتدای این برنامه گروه سرود استانی بسیجیان  حرم پایگاه امام رضا(ع) حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) به اجرای سرود کبوتران حرم و دیگر سرودهای انقلابی پرداخت.

تراهی یکی از هادیان سیاسی مراسم به کالبد شکافی اتفاقات ،رویدادها و جریان های زمان انقلاب پرداخت و اشاراتی به فتنه سالهای  78 و 88 کرد و رمز هریک از این فتنه ها از جمله تقلب در رای ها که رمز فتنه سال 88 پرداخت.

وی ادامه داد: "جنگ سخت دیروز دشمن به جنگ نرم تبدیل شده و دیگر نیازی به توپ و تانک و نبرد مسلحانه  نیست و بطور غیر مسقیم و با مشارکت است که می تواند به دو صورت انجام بگیرد. یکی حضور در صحنه  ازجمله در یوم الله 22 بهمن ،9 دی ،روز قدس و ... که با حضور می توانیم اعلام کنیم که حامی نظام و انقلاب و پشت سر ولایت و تداوم بخش راه خونین شهدایم و روش دیگر مشارکت در انتخابات و دادن رای است  که می توان دشمن راشکست داد."

وی ادامه داد:هرچه مشارکت ما افزایش یابد به همان اندازه تهدید های دشمن کاهش پیدا می کند و شرکت  و حضور حداکثری افراد در انتخابات  وظیفه دینی و عقلانی است. وی همچنین به واکاوی جریانات اتفاق افتاده در روند برگزاری 2 انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: بعضی از جریانات با توجه به خیل زیاد ثبت نام کنندگان این دو انتخابات و نیز رد صلاحیت ها قصد داشتند که جریانی بر ضد شورای نگهبان راه اندازی کنند و خواسته های نا حق خود را ایفاد کنند.

 

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار