مديرکل امور مالياتي استان به همراه معاونين اين اداره کل از مراکز رشد واحدهاي فناوري استان واقع در دانشگاه زنجان بازديد کرد.
کد خبر: ۸۶۳۳۱۳۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نشست هم انديشي هيأت بازديد کننده با رييس دانشگاه زنجان و معاونين وي که در محل سالن جلسات دانشگاه زنجان برگزار شد.

دکتر جمشيدي رييس دانشگاه زنجان با ابراز خرسندي از حضور مسئولين ارشد اداره کل امور مالياتي استان در اين واحد آموزشي و پژوهشي، بر الزام حمايت و همراهي اين اداره کل در چارچوب قوانين مالياتي موجود از توليد علم در اين واحدها تاکيد کرد.

همچنین مدير کل امور مالياتي استان از فعاليتهاي چشمگير اين مراکز به منظور توليد دانش با استفاده از جديدترين فناوريهاي مطرح روز و ظهور آثار و محصولات قابل استفاده در زمينه هاي مختلف ،ابراز خرسندي نمود.

شريفي با استعانت از منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در خصوص بهره گيري از استعدادهاي ناب و جوان کشور براي رشد و تعالي علمي،پژوهشي ايران اسلامي و بهره گيري در تعالي اهداف اقتصاد مقاومتي،جوانان فعال در اين عرصه را دانشمندان جوان خطاب کرد و گفت: هدف حضور در اين مراکز را بررسي مشکلات و تبيين تکاليف مالياتي و استفاده ازتسهيلات و معافيتهاي مالياتي در چارچوب قوانين مالياتي براي حمايت از مراکز علمي و پژوهشي و دانش بنيان عنوان نمود و مسئولين اداره کل را مکلف کرد تا به بررسي دقيق بخشنامه ها و دستورالعملها به منظور ايجاد تسهيلات مورد نياز و رفع مشکلات اين مراکز،پرداخته شود.

وی به اجراي طرح جامع مالياتي از سال آينده در استان اشاره نمود و اظهار داشت: اجراي اين طرح ضمن جلوگیری از فرار مالیاتی که استفاده از بانک اطلاعاتي تمام دستگاهها را مجاز دانسته ،همراه با جلوگيري از فرار مالياتي، سازمان مالياتي را در رسيدن به عدالت مالياتي در حد مطلوبي ياري خواهد کرد .

گفتنی است، هيأت کارشناسي اداره کل متشکل از معاونين و رييس امور حسابرسي اشخاص حقوقي اداره کل امور مالياتي استان با ارائه مستندات و بخشنامه ها و قوانين مرتبط، به ارائه راهنمايي هاي لازم در زمينه حمايت از مراکز رشد واحدهاي فناوري پرداختند.

ارسال نظرات