با حضور فرمانده سپاه الغدیر:

فرمانده حوزه رزمی امام حسین (ع) شهرستان بافق منصوب شد

گردهمایی یکصد و ده نفر از بسیجیان حوزه رزمی امام حسین(ع) شهرستان بافق با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، امام جمعه بافق و جمعی از مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۱۲۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارشخبرگزاری بسیج از بافق: گردهمایی یکصد و ده نفر از بسیجیان حوزه رزمی امام حسین(ع) شهرستان بافق با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ، امام جمعه و فرماندار بافق، جمعی از مسئولان محلی و بسیجیان این حوزه در محل بیت الزهرای امام خامنه ای این حوزه برگزار شد.

بسیجیان حوزه رزمی امام حسین(ع) شهرستان بافق در این گردهمایی با قرائت میثاق نامه بسیج، با امام و انقلاب تجدید بیعت کردند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: تلاش دشمن در براندازی انقلاب و ایران این است افرادی که به دشمنان چشم دوخته اند به مجلس بروند نه کسانی که نگاه قرآنی دارند.

سردار فتوحی در ادامه بر ضرورت انتخاب کاندید اصلح تاکید نمود و افزود: برای شناخت نامزدهای انتخاباتی از افرادی متعهد و متدین کمک بگیریم که دانش و بینش کامل داشته باشند.

گفتنی است اجرای حرکات ورزش زورخانه ای و قرائت میثاق نامه برای بسیجیان حوزه توسط حجت الاسلام هاشمی ،تجلیل از مدیران و مسئولانی که در اجرای اردوی صحرایی این حوزه همکاری و مساعدت داشتند ، ارائه گزارش عملکرد و اهدای حکم مسئولیت به فرمانده حوزه رزمی امام حسین (ع) شهرستان بافق از دیگر برنامه های این مراسم بود.

روابط عمومی فرمانداری بافق


ارسال نظرات