مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

اعزام مبلغان در ایام دهه فجر به مناطق مختلف استان یزد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام ۱۷۷ مبلغ آقا و خانم در ایام الله دهه فجر به نقاط مختلف استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۳۱۱۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: به منظور تبیین آرمان و اهداف انقلاب اسلامی، ۱۷۷ مبلغ به مناطق مختلف استان یزد اعزام شدند.

وی بیان کرد: از این تعداد ۱۳۱ نفر مبلغ آقا و ۴۶ نفر مبلغ خانم هستند که در طول ایام الله دهه مبارک فجر به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

حسینی کوهستانی اظهار داشت: مبلغان دینی به منظور برگزاری بهتر برنامه‌ها در دهه فجر که فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، به مناطق مختلف استان اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: مبلغین و مبلغات اعزامی با استقرار در مساجد، مدارس و ادارات در مناطق شهری و روستایی استان به تبلیغ و تبیین اهداف انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در بین مردم خواهند پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: با توجه به تقارن ایام تبلیغات و انتخابات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با عید انقلاب، مبلغان و روحانیون با برگزاری برنامه های مختلف از جمله جلسات پرسش و پاسخ در این موارد به بصیرت افزایی، دشمن شناسی و تشویق و ترغیب مردم برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات خواهند

ارسال نظرات