مجری و طراح تعیین هویت ژنتیکی شهدای گمنام عنوان کرد
مسئول مرکز تحقیقات ژنتیک نور با تشریح گل به خودی در حوزه سلامت گفت: ما در شرایط سختی به سر می‌بریم؛ هرگاه یک داروی جدید به مراحل تولید نزدیک می‌شود، فوراً دست‌های واردات وارد عمل شده و با جو سازی شرایطی را فراهم می‌کنند که تولید کننده دچار شکست شود.
کد خبر: ۸۶۳۳۱۱۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود تولایی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما در این انقلاب حرفی متفاوت داشتیم؛ اینکه می‌خواستیم منافع و ارزش‌های خود را در حوزه شعار نه شرقی و نه غربی پیاده کنیم و به این جهت شرق و غرب علیه ما وارد میدان شدند.

مجری و طراح تعیین هویت ژنتیکی شهدای گمنام یادآور شد: بلافاصله بعد از روزهای آغازین انقلاب اسلامی قضایای متعددی علیه کشورمان آغاز شد. قضایای گروه های چپ که مردم شهر آمل را به شهر هزار سنگر تبدیل کردند و موضوع خلق کرد در کردستان صدها شهید از ما گرفت.»

تولایی اذعان داشت: وقتی همه مردم در لباس رزمنده وارد میدان شدند، این قائله‌ها خاتمه یافت و نهایتاً دو سال از انقلاب گذر نکرده بود که همه در جنگ تحمیلی به میدان آمدند و امام (ره) به ما یاد دادند که ما می‌توانیم.

وی ادامه داد: شهدا نشان دادند که این آموزه را به گوش گرفتند و با شجاعت به همه میدان‌ها آمدند و در نهایت مزد جهاد خود را گرفتند و هر یک از ما در این همدلی اثبات کردیم که ما می‌توانیم.

تولایی گفت: امروز هیئت علمی ما با کل تعداد دانشجویان قبل از انقلاب برابری می‌کند؛ همچنین در عرصه‌های بیوتکنولوژی، خاصه داروهای نسل جدید و تشخیص ژنتیکی بیماری‌ها و عرضه سلول‌های بنیادی و رادیو دارو با افتخار و سربلندی سخن می‌گوییم.

این استاد دانشگاه افزود: امروز حوزه هوافضا و انواع ماهواره برها و پرنده‌های بدون سرنشین جز افتخارات کشور هستند و انواع سازه‌های سنگین از دستاوردهای بخش مهندسی است و مشاهده کردید شهر موشکی از نقاط قوت این کشور است.

تولایی که در یک برنامه رادیویی حضور یافته بود، عنوان کرد: امروز دانشمندانی داریم که قادرند متناسب با منافع ملی و نیاز کشور و اهداف اقتصاد مقاومتی کشاورزی نوین را در عرصه بیوتکنولوژی ساماندهی کنند.

وی تصریح کرد: ما در شرایط سختی به سر می‌بریم؛ هرگاه یک داروی جدید به مراحل تولید نزدیک می‌شود، فورا دست‌های واردات وارد عمل شده و با جو سازی شرایطی را فراهم می‌کنند که تولید کننده به شکست برسد.

تولایی با بیان اینکه امروز موارد گل به خودی را نیز با هوشیاری تشخیص می‌دهیم، خاطرنشان کرد: اگر در صحنه علم یا جهاد اقتصادی و خطوط مستحکم ما رخنه ای ایجاد شود، آسیب پذیر خواهیم شد؛ دیروز عزت ما در صحنه‌های نبرد، حفظ مرزها بود و امروز اقتدار ما در جهاد علمی ماست.

ارسال نظرات