همایش پیشگیری از نزاع‌های دسته جمعی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

با حضور مسئولان استانی همایش نقش معتمدین و ریش‌سفیدان در پیشگیری از نزاع‌های دسته جمعی در منطقه سپیدار جلیل از توابع شهرستان بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۹۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
همایش نقش معتمدین و ریش سفیدان در پییشگیری از نزاع‌های دسته جمعی با حضور امام جمعه موقت یاسوج، مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، دادستان مرکز استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در منطقه سپیدار جلیل برگزار شد.

امام جمعه موقت شهر یاسوج با تبریک دهه فجر، اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران انقلابی مبتنی بر اصول اخلاقی و اسلامی بود.

حجت الاسلام سید امان‌الله حسینی صدر گفت: جوانان برومند اسلامی با ایجاد این انقلاب در راستای حفظ عزت و استقلال میهن گام برداشتند و جان گران مایه خود را در این راه فدا کردند.

وی با بیان اینکه رعایت شئونات اسلامی از وظایف یک مومن است، ابراز کرد: مردم سلحشور استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و رعایت اخلاقیات در کشور شناخته شدند.

حسینی صدر وقوع نزاع‌های دسته جمعی در استان را یک پدیده مذموم شمرد و افزود: حضور ریش‌سفیدان و برگزاری جلسات با جوانان ایل و طایفه نقش به سزایی در جلوگیری از وقوع جرایم در استان دارد.

وی با بیان اینکه مردان عشایر به پاکی و غیرتمندی شهرت دارند، تصریح کرد: وقوع نزاع دسته جمعی در هر منطقه چهره بد و منفوری از اهالی آن دیار در ذهن مردم نقش می‌بندد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیین اسلام همواره بر رعایت اصول اخلاقی و حفظ حرمت‌ها در جامعه تاکید داشته و امید است ریش‌سفیدان و بزرگان جوانان را به سوی رعایت این ارزش‌ها تشویق کنند.

وی عنوان کرد: ایجاد امنیت در جامعه بر هر مومنی واجب است که در وقوع نزاع‌های دسته جمعی نقش دارند به طور قطع دچار عذاب های دنیوی و اخروی می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار