رییس ستاد دهه فجر استان کرمان

حضور مردم در راهپیمایی پاسداري از ارزش‌ها و آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي است

رییس ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار کرد: راهپيمائي مردم نماد حضور مردم در پاسداري از ارزش‌ها و آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمي نظام به عنوان اصلي ترين پشتوانه و سرمايه كشور مي‌باشد.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۹۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  مهدی صدفی در خصوص حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  را باعث تثبیت انقلاب و نظام دانست و اظهار کرد: راهپيمائي مردم نماد حضور مردم در پاسداري از ارزش‌ها و آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمي نظام به عنوان اصلي ترين پشتوانه و سرمايه كشور مي‌باشد.

وی ادامه داد: در حقيقت شركت مردم در راهپيمايي ها، صحنه نمايش بيداري و هوشياري ملت اسلامي، اتحاد و همدلي آنان و توجه به سرنوشت كشور و اعلام بيزاري از دشمنان نظام اسلامي است كه از يكسو موجب دلگرمي و نويدي براي دوستان نظام اسلامي است و از سوي ديگر توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي انقلاب اسلامي را خنثي می‌کند.

.
صدفی تصریح کرد: اهميت حضور مردم در راهپيمايي آنگاه بيشتر آشكار مي شود كه  انقلاب اسلامي با محور قرار دادن ارزش‌ها و اصول مترقي اسلام و طرح اسلام به عنوان الگويي حكومتي و عاملي كه مي‌تواند سعادت مادي و معنوي بشر را تأمين كند، فرهنگ غربي را به چالش كشيده است و اسكتبار جهاني نيز
تمام سعي و تلاش خود را به كار بسته است كه از تبديل شدن انقلاب اسلامي به الگويي مترقي و پيشرفته براي ساير كشورها به ويژه كشورهاي اسلامي جلوگيري کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر حضور همگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: این مراسم راس ساعت ۹:۳۰ از محل چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا همراه با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین پورمحمدی وزیر محترم دادگستری برگزار می‌شود.

رییس ستاد دهه فجر استان کرمان ، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سلامت، ایستگاه های فرهنگی، سرود دانش آموزان، نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب، ایستگاه کودکان و نوجوانان را از جمله برنامه‌ها در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار