همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، گردهمایی سیاسی با حضور کارکنان و سربازان سپاه ناحیه طارم برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۶۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، گردهمایی سیاسی با حضور کارکنان و سربازان در محل نمازخانه سپاه ناحیه طارم برگزارشد.

در این مراسم مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت:انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای ما اهمیت بیشتری دارد چون ریل و سیاستگذاری دولت در مجلس اتفاق می افتد، اگر مجلس انقلابی داشته باشیم آرمانهای انقلاب حفظ و گرنه زیر پا گذاشته می شوند و تیشه به ریشه انقلاب می زنند.

حجت الاسلام محمد خوش اندام با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی بیکارننشسته اند افزود: وظیفه مجلس تصویب قانون و نظارت بر اجرای حسن قانون می باشد.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی از زمان قاجار نفوذ در ایران را شروع کرده اند تصریح کرد:کشورهای غربی با آوردن نشریات و روزنامه های خصوصی که وظیفه این نشریات تبلیغات برای میانه رو های انقلاب است در بین مردم جا باز کردند با آنکه ریشه نداشتند و خواستند با این کار در مقابل امامت و ولایت بایستند.

حجت الاسلام خوش اندام با بیان اینکه بعضی ها می خواهند جایگاه امام و ولایت ر اپایین بیاورند خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم به جای کلمه امام از کلمه رهبری استفاده شود چون در غرب کلمه رهبری بار معنایی منفی دارد در حالی که کلمه امام بار معنایی مثبتی دارد و شاخض است

وی با اشاره به این که بعد از رحلت امام خمینی بعضی از کلید وازه ها از جمله امام،عدالت،مستکبرو مستضعفین عوض شده است گفت: کلمه عدالت را برداشتند و از کلمه توسعه استفاده کردند چون عدالت را امامان معصوم و توسعه را کشورهای غربی استفاده می کنند، به جای مستکبرین از کلمه قدرت های جهانی استفاده کردند چون اگر بگوییم مستکبرین باید با آنها مبارزه کنیم ولی اگر از کلمه قدرت های جهانی استفاده کنیم یعنی کشورهای غربی را به عنوان کد خدا قبول داریم.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اظهار داشت: در خط امام بودن به معنای این است که در ایدئولوژی امام باشیم، چون امام خمینی(ره) می فرمایند: هر کس علیه شورای نگهبان موضع بگیرد مفسد است و می خواهند با نهضت اعتراض علیه شورای نگهبان عملکرد شورای نگهبان را زیر سوال ببرند.

ارسال نظرات