خبرهای داغ:
حجة الاسلام شیرمحمدی گفت: امروز دنیای کفر و استکبار در سرازیری مرگ تدریجی قرار گرفته است و به سوی فروپاشی و انحلال پیش می رود .
کد خبر: ۸۶۳۳۰۳۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرنگار بسیج از قزوین ، حجة الاسلام محمد شیرمحمدی مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در همایش نشست بصیرتی انقلاب مجمع عالی بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در جمع پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در تالار شهید آوینی شهر الونداظهارداشت: امروز دنیای استکبارجهانی در سرازیری مرگ تدریجی و فروپاشی قرار گرفته و در مرداب خود ساخته ای که با شرارت های خود به وجود آورده است ، دست و پا می زند .

وی تاکید کرد : کشورهای غربی استکباری به ویژه آمریکا با ایجاد جنگ های ویرانگر در کشورهای پاکستان، عراق و افغانستان با کشتار بی رحمانه مردم و ایجاد ناامنی در منطقه خاورمیانه نه تنها هیچ دستاوردی به دنبال نداشتند بلکه خود را در منجلاب جنگ انداختند و موجب ایجاد ناامنی و تخریب در منطقه شده و عامل اصلی ایجاد گروه های تروریستی همین کشورهای غربی هستند .

حجة الاسلام شیرمحمدی گفت: خوشبختانه دشمنان نظام اسلامی نادان هستند و از تجربه های خود درس نمی گیرند و با اینکه در هیچ کدام از جنگ های خود در منطقه به هیچ دستاوردی نرسیده اند باز به دنبال ماجراجویی های جدید هستند تا با ایجاد جنگ های نیابتی توطئه های جدیدی را بر علیه انقلاب اسلامی به راه بیندازند .

وی افزود: امروز قدرت نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه موجب ایجاد خط مقاومت انقلاب و رویش نیروهای مردمی مختلف انقلابی و استکبار ستیز در منطقه شده است که حزب لله لبنان ، انصارالله یمن ، مقاومت مردم مظلوم فلسطین و ایجاد نیروهای مردمی بسیج در عراق و سوریه که در مقابل تروریست های تکفیری ایستادگی کرده اند تنها نمونه ای از قدرت نفوذ جمهوری اسلامی و صدور ارزش های انقلاب اسلامی است .

حجة الاسلام شیرمحمدی تصریح کرد : دشمنان نظام اسلامی به دنبال آنکه نتوانستند در میادین رزم و رویارویی نیابتی به پیروزی چندانی دست پیدا کنند و تمامی توطئه های خود را بر باد رفته دیدند به تحریف ادبیات اتقلابی و عاشورایی نظام روی آورده اند تا با نفوذ فکری و گفتمانی در میان نخبگان شعارهای  انقلابی و مردمی نظام  را تغییر دهند .     

وی گفت: اگر ما امروز توانستیم قدرت های استکباری را پای میز مذاکره بکشانیم به برکت خون شهدا، نیروهای مردمی انقلاب اسلامی ، شهدای دانشمند و ولایت فقیه است که قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشاند و کشورهای قدرتمند را به پای میز مذاکره بکشاند و موجب عزت و سرافرازی بیش از پیش جمهوری اسلامی درمنطقه گردد .

حجة الاسلام شیرمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: ولایت محوری و پیروی از ولایت فقیه تنها راه نجات از توطئه ها و نققشه های دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی است که موجب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و همه ما وظیفه داریم با حفظ وحدت و یکپارچگی نظام در راه ایجاد همبستگی گروه های مردمی و سیاسی قدم برداریم .

 3001/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها