حمیدرضا
اولین یادواره شهدای سیروان برگزار شد/
سردارحسینی: پیشرفت و اقتدار نظام، ماحاصل جانبازی رزمندگان و استقامت و صبر خانواده شهیدان و تدابیر حکیمانه رهبر جمهوری اسلامی است که فتنه های زیادی در مسیر انقلاب را خاموش کردند.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۰۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار حسینی فرمانده سپاه امیر المومنین(ع)استان ایلام ضمن عرض تبریک ایام دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا وامام شهدا در جمع مسئولین ادارات،خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مرد م ولایت مدار شهرستان با اشاره به صبحگاه خونین 22بهمن که پرچم پر افتخار اسلام ، دفاع از مظلوم، عدالت خواهی و گسترش شیعه در ان نمایان شد؛ گفت: مردم با حضور پر نشاط وبا انگیزه خود در 22بهمن سربازی خود را به امام زمان و رهبری اعلام کردند.

وی ادامه داد: با وجود وسعت کم شهرستان سیروان اما تقدیم 250 شهید والا مقام، 150 جانباز و بیش از 400 نفر رزمنده که به انقلاب تقدیم کردند، شهدا عزت و شوکت را به این دیار داده اند.

سردار سید صادق حسینی افزود: پیشرفت و اقتدار نظام، ماحاصل جانبازی رزمندگان و استقامت و صبر خانواده شهیدان و تدابیر حکیمانه رهبر جمهوری اسلامی است که فتنه های زیادی در مسیر انقلاب را خاموش کردند.

فرمانده سپاه استان ایلام بیان داشت: این نظام هزینه های زیادی پرداخت کرد و سند افتخارش شهادت هزاران شهید، مفقود اثر، جانباز و رزمنده و رهبری الهی می باشد که به اعتراف خود امریکایی ها در جهان رهبری مثال رهبر ایران وجود ندارد که جهان از آن محروم است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و خواسته رهبر که حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای و انتخاب درست و اگاهانه وتامین منافع ملی است گفت: چرا که غرب برنامه ریزی کرده است که دراین انتخابات نفوذ کند و افرادی به دستگاههای تصمیم گیری وارد شوند که به انقلاب وکشور اهمیت ندهند.

سردار حسینی تصریح کرد: به فرمایشات رهبر انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور و مردم قم گفت کسانی که دلشان به سمت امریکاست به انها اعتنا نکنید کسانی انتخاب کنید که به دینداری تعبد انها اعتقاد داری امام را واقعا قبول دارند اگر اینها خود جوش به راه افتادند وهر چه گفتند به سلاح جامعه بود انها را انتخاب کنید.


ارسال نظرات