خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا:

بسیج و تفکر بسیجی از عوامل ماندگاری انقلاب است

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه جلفا در یادواره شهدای روستای کمار اين شهرستان، بسیج و تفکر بسیجی را از عوامل ماندگاری انقلاب و اقتدار کشور و از مهم‌ترین عوامل ناکامی و شکست جبهه استکبار جهانی دانست.
کد خبر: ۸۶۳۲۹۸۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احمد تقی پور افزود: بسيج با نشان دادن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بزرگ و برخورداری از تاثیرگذاری‌های راهگشا و سرنوشت‌ساز تحت ‌تعالیم الهی امام خميني(ره) و منویات رهبری، در حال حاضر به مدلی کارآمد و فراملی تبدیل و مورد تأسی جبهه مقاومت اسلامی منطقه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب تاکنون همواره طلایه دار حمایت از جبهه مقاومت اسلامی بوده و نقش مهمی در بیداری اسلامی و حمایت از ملت های مسلمان و مبارزه با استکبار جهانی داشته است.

تقی پور در ادامه سخنان خود به ادامه دادن راه شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: نسل جدید انقلاب باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و در مسیر آنها حرکت کنند و این امر با مرور وصایای شهدا، خاطرات جانبازان و آزادگان میسر می‌شود.

فرمانده سپاه جلفا، تاکید کرد: محور وصیت نامه شهدا پیروی از امام و ولایت فقیه است.

وی به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص حضور حداکثری ملت در انتخابات اشاره و بيان کرد : هرچه حضور مردم بیشتر باشد استحکام و اعتبار نظام و کشور بیشتر می شود چراکه نظام متکی بر عواطف، خواست ها و انتخاب مردم است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با حضور آگاهانه و حماسی ملت ایران به وقوع پیوست و حضور آگاهانه مردم در صحنه، همواره تعیین کننده بوده است.

احمد تقی پور ادامه داد: دشمنان نظام همواره از حضور مردم در صحنه هراس داشته اند و از مهم ترین راه های جلوگیری از نفوذ و به طمع انداختن دشمن، همین حضور مردم در صحنه های انقلاب بوده است.

وي اظهار اميدواري كرد: ملت ایران با مشارکت حداکثری خود در انتخابات پیش رو، بار دیگر نقشه های دشمن علیه نظام و انقلاب را نقش بر آب کرده و با انتخابی آگاهانه مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی را هموارتر خواهند کرد.

یادواره شهدای روستای کمار جلفا به همت حوزه فجر سیه رود و اعضای شورای پایگاه روستای کمار در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها