خبرهای داغ:
اصلانی در مراسم رونمایی از یادمان شهیدطیبه واعظی

شهیدان،انقلاب اسلامی را راهبری می‌کنند/هراس دشمن ازفرهنگ جهاد وشهادت ملت ایران

صلانی با بیان اینکه شهیدان، این انقلاب را راهبری و زمینه بروز چنین انقلابی را فراهم کردند، گفت: آن چه که دشمن از آن می هراسد، فرهنگ جهاد و شهادت مردم مسلمان ایران است.
کد خبر: ۸۶۳۲۹۰۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
عصر امروز، 15 بهمن سال 94 با حضور خانواده معظم شهیدان واعظی و جعفریان، خانواده معظم شهدای حرم و توسط امیرسرتیپ محمدحسن نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مینواصلانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، از یادمان شهدای زن، در جوار مزار شهید طیبه واعظی واقع در قطعه 39، ردیف 46 بهشت زهرا(س)ی تهران، رونمایی شد.

در این مراسم مینواصلانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، طی سخانی ضمن تبریک سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: شهیدان انقلاب اسلامی، افرادی هستند که برای پیروزی انقلاب از جان خود گذشتند و امروز ما این افتخار را داریم که به آنها مژده بدهیم در سی و هفتمین بهار آزادی، یاد و خاطره آنهاست که ما را همچنان پابرجا نگه داشته است.

جوانان ما برای شهادت از هم سبقت می گیرند

وی ادامه داد: شهیدان انقلاب اسلامی، کسانی هستند که به تعبیر مناجات شعبانیه، خداوند زیر گوش آنها زمزمه کرده است، اما آنها چه شنیدند و چه رازی را دریافتند که آشکارا به آن عمل کردند؛ خداوند چه وعده ای به آنها داد که آنها توانستند این مسیر سخت و دشوار را طی کنند و زمینه ظهور و بروز انقلابی را فراهم کنند که امروز امیدبخش مستضعفان جهان است را فراهم کردند؛  انقلابی که امروز در دامن خود زنان و مردانی را پرورانده است که نه تنها از دادن جان خود هیچ حراسی ندارند؛ بلکه برای خون دادن و جان دادن در راه آرمانهای خود بر هم سبقت می گیرند.

راز استقامت و ایستادگی ملت ایران، چیزی که دشمن هرگز به آن پی نخواهد برد

وی با بیان اینکه شهیدان این انقلاب را راهبری و زمینه بروز چنین انقلابی را فراهم کردند، گفت: آن چه که دشمن از آن می هراسد، نقطه جهاد و شهادت مردم مسلمان ایران است، آن چه که دشمن نمی‌تواند به راز آن پی ببرد، راز مقاومت و استادگی است، راز تن ندادن به سختی‌هایی که دشمن برای ما رقم می‌زند، زیر بار ذلت نرفتن است؛ رازی که زیر گوش شهیدان زمزمه شد.

وی در ادامه با اشاره به شکنجه‌هایی که شهید طیبه واعظی توسط ساواک، گفت: این شکنجه‌ها در دورانی خفقان رژیم طاغوت نوید پیروزی می داد؛ شهیدان مطمئن بودند که روزی شما جوانان و شیرزنان روزی جمع خواهید شد و با یاد و خاطر آنان این انقلاب را به ثمر خواهید رساند.

مبارزه زنان مسلمان با جنگ نرم در سنگر حجاب و عفاف

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: ما امروز اینجا جمع شده ایم تا با  شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی پیمان ببندیم؛ همچنان با ایثار و مقاومت در مسیر آنها قدم خواهیم گذاشت و اجازه نخواهیم داد که دشمن با نفوذ فرهنگی به انقلاب ما ضربه یا خدشه ای وارد بکند.

مادران ما اجازه نخواهند دارد فرزندانشان ذره ای در راه دشمن حرکت کنند

اصلانی گفت: شهید طیبه واعظی این درس را برای ما به جا گذاشت که در سنگر عفاف و حجاب در مقابل جنگ نرم دشمن استادگی کنیم؛ ما و جوانانی که در این مجلس حضور دارند و جوانانی که پیام این شهید بزرگوار را می‌شنوند؛ نیز به شهید طیبه قول خواهیم داد با صلابت شهید در راه مبارزه با استکبار جهانی از پا نخواهیم نشست و مادر این مرز و بوم با علم و دانش با مقابله با توطئه‌های فرهنگی و با پیش‌گیری از نفوذ فرهنگی اجازه نخواهند داد که جوانانشان ذره ای در مسیر دشمن حرکت بکنند.

مادر شهیدان واعظی، مادری که فرزندانش توانستند دشمن را به زانو در آروند

وی با بیان اینکه روح بلند مادر شهید طیبه واعظی در این جمع حضور دارد و از اینکه در رسای دختر حماسه سازش گردآمده‌ایم و این روح حماسه ساز را می ستایم؛ انشاء الله از ما خوشنود خواهد بود، اظهار داشت: مادر شهیدان واعظی فرزندانی را تربیت کرد که توانستند دشمن را به زانو در آروند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با تأکید بر اینکه جوانان ما بیش از گذشته به روحیه استقامت و مبارزه با دشمن احتیاج دارند، افزود: غرب و تئوری‌ پردازان غربی چون فکویاما بر این عقیده اند که اگر روح جهاد و شهادت را از ملت ایران بگیریم در دنیا زمین گیر خواهند شد و اگر با حربه تحریم و مشکلات اقتصادی آنها را به حراس بندازیم حتما از پا خواهند نشست.

پشتوانه ای به بزرگی شهدا

وی ادامه داد: دشمنان غافل از این هستند که ما پیرو شهیدی هستیم که در جبهه اقتصادی هم مقابله می‌کرد با رژیم ستمشاهی ، او به عنوان یک نوجوان به فکر مستضعفان بود و با قالی بافی و هدیه درآمد ناشی از آن به مستضعفان در امر جهاد اقتصادی هم  فعالیت می‌کرد و این یعنی ما در ترحیم اقتصادی هم از پا نمی نشینیم و جوانان ما خلاقیت و نوآوری و علم دانش ان شاء الله پیروز این میدان خواهند بود چرا که پشتوانه ای به بزرگی و دریادلی شهیدان را دارند.

ارسال نظرات