خبرهای داغ:
اصلانی، گفت: چند سال پیش کشورهایی بودند که می خواستند از خانواده های ایران برای استحکام خانواده خود الگو برداری کنند.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۹۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
آئین اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه و عکس موبایل کرامت والدین(سایه پدر مهر مادر) امروز صبح با حضور مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور، معصومه حکیمیان مدیر فرهنگی بسیج جامعه زنان و پروین سلیحی مشاور امور بانوان سازمان صداو سیما و جمعی از خانواده های معظم شهدا در سالن رضوان موسسه آوینی صدا وسیما در حال برگزاری است.

مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در این مراسم اظهار داشت: جایگاه والدین جایگاه بی نظیری است که خداوند متعال این شأنیت را برای آنها قرار داده است.

وی با بیان اینکه با گذشت زمان و جبهه جنگ فرهنگی، جایگاه والدین مورد خدشه قرار گرفته است، گفت: اسلام و بروز انقلاب اسلامی این جایگاه را احیا کرد.

وی با تأکید بر اینکه هدف دشمن خدشه دار کردن بنیان خانواده از طریق شبکه های ماهواره ای و جنگ رسانه ای است، گفت: در ایران همیشه پدر ستون خیمه و تکیه گاه خانواده و مادر در سایه محبت، این بنیان گرامی را نگه داشته است و امروز وظیفه ما است که این جایگاه یعنی خانواده و کرامت والدین را حفظ کنیم و به نسل های بعد انتقال دهیم.

اصلانی با بیان اینکه خانواده تعالی باعث ایجاد آرامش در جامعه خواهد شد، گفت: جامعه  پیشرو خانواده های مستحکم تشکیل می دهند و این چیزی است که در غرب مورد خدشه وارد شده است از این رو جامعه آنان متزلزل شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان در ادامه خانواده متعالی ایرانی را الگوی سایر کشورها برشمرد و گفت: چند سال پیش کشورهایی بودند که می خواستند از خانواده های ایران برای استحکام خانواده خود الگو برداری کنند.

اصلانی آسیب به جایگاه خانواده را آسیبی جبران ناپذیر دانست و گفت: همه باید تلاش کنند تا خدشه ای بر جایگاه خانواده و شأنیت پدرو مادر وارد نشود و لازم است در این زمینه  پایان نامه های دانشجویی و کارهای دانشگاهی صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به استقبال خوب اقشار مختلف جامعه از جشنواره فیلم کوتاه و عکس کرامت والدین، گفت: یک هزار و دویست و شصت اثر به این جشنواره ارسال شده است که ما می توانیم امروز تعداد محدود از آنها را به عنوان اثر برتر معرفی  کنیم.

وی در پایان از برگزاری این جشنواره در سایر هنرها به ویژه شعر و دل نوشته خبر داد.

در ادامه این مراسم از تعدادی از خانواده های شهدای منا دکتر احمد حاتمی، شهید جاویدالاثر امیرسعید قاسمی و شهدای مدافعان حرم قدیر سرلک، سید اسماعیل زیرک نیا، حمیدرضا اسداللهی ، شهید امیر کریمی و خانواده شهید باقری تجلیل شد همچنین بیانیه ای نیز در خصوص مهر مادر سایه پدر نیز قرائت شد.

گفتنی است در بخش فیلم کوتاه از مریم اسداللهی ، رامین رحمانی، سارا سعیدی و در بخش عکس مجید اورعی، مریم صادقی، فاطمه ناطقی، عطیه قاسمی، آذر ابوالفضلی، نقشینه مهرزاد با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره  تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات